Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: taavisport[/i] Tere Pole tükk aega siia kirjutanud kuid teen vahepeal uuemate Audide vahele oma teemaga uuenduse. Arvestades masina vanust ja seisukorda, sai otsustatud, et talvel enam sellega soola sees ei sõida. Nii veetiski auto talve garaazis. Uuesti panin masina käima alles 1.05.2020, kuna enne oli vaja Talveks ostetud ajutine masin maha müüa. Käima läks kohe, aku oli maas ja sai enne laetud. Ülevaatuse läbis puhtalt. Autot sai näha Youngtimer Camp 2020 Audiclub näituse alas. [img]http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534855fa2216_l.jpg[/img] Foto - Alexey Volkov Photography Kevad läks kiirelt ja plaanis olnud hooldus lükks suvele. Juulis sai tehtud käigukastile otsa, veovõllide, käigukangi hoovastiku simmerite ja kastiõli vahetus. Nimelt oli kast korralikult õline ja ilmselt pole sellega kunagi tegeletud. Kui kast juba maas, oli plaan panna ka uus siduri ketas kuid see jäi vahetamata. Esiteks, ketas mis oli olemas, ei sobinud. Teiseks, uut ketast poleks saanud kiiesti, sest 24 hambaga ning sellise diameetriga kellelgi kohapeal polnud ning tõstuk oli vaja vabaks saada. Seega laks vana originaal ketas tagasi, millalgi tuleb see uuesti maha võtta. Survelaager ja siduri töösikinder läksid uued. Lisaks sai uued veovõlli kattekummid, õlivahetus, kütuse filter ja kütuse pump, esimesed rattalaagrid. [img]http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534845427050_m.jpg[/img] Sai kõik kirja pandud, endal ka kunagi hea lugeda. Läbisõit täpselt 265000 km. [img]http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534841bffdd7_m.jpg[/img] Kütuse pumba vahetus sai ette võetud, kuna vana tegi juba natuke rohkem häält kui võiks. Sai tellitud aastaarvu ja manuaali järgi uus pump kuid vahetades selgus, et seda on juba vahetatud ning asemele pandud peenem pump. Õnneks sain ruttu “noise damperi” ja asi sai korda. [img]http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534835da42f9_l.jpg[/img] Puhtam kast, kust liiter õli maha pestud. Et näitusele minek sai otsustatud suht nädal enne üritust, tuli mõte veljed korda teha. Mõeldud tehtud. Kolmapäeval sai lihvitud originaal Kanada veljed, mis on Magneesium sulamist. Teised, Saksa veljed, on alumiiniumist ja natuke raskemad. Neljapäeva õhtuks olid veljed värvitud halliks ning reedene päev kulus aukude mustaks värvimisele ja rehvivahetusele. [img]http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/255348370e73b5_l.jpg[/img] Esimene lihvimine 320 paberiga ning teine 500 sega. [img]http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534839cc70d1_l.jpg[/img] Tükk maad ilusamad kui varasemalt olid. [img]http://static4.nagi.ee/i/p/1021/39/25534843ccf3e2_l.jpg[/img] Auto põlvest põlve. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 5000S Avant 1984 - Taavisport
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.8%
- SQL:
67.2%
]