Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] [quote][i]Algselt postitas: laurz[/i] Sinna peaksid sobima ka 2.3 esiveolise veovöllid. [/quote] Esialgu ei jaganud kohe lahti mida selle all silmas pidasid, aga pikkusi võrreldes sain aru et see vaid 7mm lühem kui tavaline tagumine telg. Seega saab tõesti kaks esimest vasakut tagumisteks ümber teha. 1 pakkumine hetkel olemas ning teist veel otsin. [quote][i]Algselt postitas: Krisssu[/i] Mõtlesin ükspäev küsida kas hoorattad jõudsid teieni tagasi- tundub, et kohal :) Äge ehitus käsil (Y) [/quote] Rattad jõudsid jah ilusti kohale ning üks neist läks kohe ka käiku selle auto peal. Väntvõlli laagri lasin ka ära vahetada ning nüüd täitsa timm. Teine ratas ootab kevadet. Eile sai õhtu garaažis veedetud ning tunneli lõpus paistab juba veidi valgust :D Esimese asjana sai eemaldatud 5k kangi toapoolne osa. Järgmiseks läksid 01E peal vahetusse pooltelgede, peavõlli ja käiguvahetushoova simmerid. Tükk aega raalisime, et kas panna hoovastik kohe peale või mitte. Viimaks otsustasime siiski kohe peale panna ning see oli ainuõige valik, sest teistpidi oleks saanud lihtsalt kaks korda kasti peale-maha tõsta, kuna ruumi lihtsalt pole, et hoovastiku polte saaks keerata. Hoovastik läks passat b5 oma. Auto alt üles tuli läbi puurida kangi ümbruse kinnituse 4 auku, sest b4 on nad keermestatud ning poldid keerati alt sisse. Nüüd on aga keermega pulgad kangi ümbruse enda küljes ja kinnituvad mutritega salongist. Poldimuster oli mõlemal sama. Viimaste asjadena läksid kasti külge spaceriga SKF survelaager ning siduri töösilinder. [url=https://www.upload.ee/image/10876627/20191221_185321.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/10876627/20191221_185321.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/10876628/vlcsnap-2019-12-22-11h27m22s416.png][img]https://www.upload.ee/thumb/10876628/vlcsnap-2019-12-22-11h27m22s416.png[/img][/url] Kasti paika sättides jäi silma, et hoovastiku vasakpoolne osa elab procon süsteemi kronsa otsas. Seda tuli maha lõigata ning nüüd on seal ruumi piisavalt. Hea et ennem sai need trossid eemaldatud, muidu oleks päris hullumaja olnud, sest need ei sobiks kohe üldse mitte kuidagi sinna hoovastiku vahele. Järgmise asjana tõstsime mootori pukist maha ja asusime hooratast paigaldama. Kõik ilus kena, poldid kinni ja mootor ei teinud enam täistiiru :D Õnneks meenus kohe, et miskipärast oli hooratta taga välja ulatuv pin mis ilmselt vajalik 2.2T jaoks, kuid 2.7Bit puhul jäi see pulk turbode õlituse toru taha kinni. Veerand tiiru tagasi keerates õnnestus starteri august see pin eemaldada ning mure oli lahendatud. Edasi läks külge juba siduri paigalduse töörist, sinna otsa labadega LUK siduriketas ja seejärel juba SRE sidurikorv. [url=https://www.upload.ee/image/10876633/vlcsnap-2019-12-22-11h19m55s467.png][img]https://www.upload.ee/thumb/10876633/vlcsnap-2019-12-22-11h19m55s467.png[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/10876634/vlcsnap-2019-12-22-11h22m29s260.png][img]https://www.upload.ee/thumb/10876634/vlcsnap-2019-12-22-11h22m29s260.png[/img][/url] Seejärel tõstsime pooliku mootori kastile otsa ning poltisime kokku. [url=https://www.upload.ee/image/10876661/vlcsnap-2019-12-22-11h29m47s553.png][img]https://www.upload.ee/thumb/10876661/vlcsnap-2019-12-22-11h29m47s553.png[/img][/url] Otsides vända anduri auku selgus tõsiasi, et kasti korpusel pole keermestatud kohta anduri poldi jaoks. Igatahes see mootorile lähem auk peaks olema õige, kuid nüüd peab sinna kinnituse nuputama. [url=https://www.upload.ee/image/10876660/Inked20191221_181739_LI.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/10876660/Inked20191221_181739_LI.jpg[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.8%
- SQL:
63.2%
]