Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Pole väga ammu täiendanud, kuid seda pole vaja karta, et see projekt nurka on visatud. Aegamisi oleme edasi teinud ning viimaks on kaaned peal. [url=https://www.upload.ee/image/12191498/20200822_002831.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12191498/20200822_002831.jpg[/img][/url] 2.8 kaaned käisid siis lihvis ära (-0.07mm) ning kokku tagasi läksid 2.7 väljalaske klappide ning fcp engineeringu topelt klapivedrudega. Sisselaske klapid jäid 2.8 omad, sest need 2.7ga samad. Karbitäis pudinaid maksis 375 eurot ning meenus seik minevikust, kus 1.8T peal kasutasin sisselaske vedrusid väljalaske omade sees ning arvasin, et see on ülimalt hea alternatiiv neile ja see jama läks pärast rohkem maksma kui see karbitäis vedrusid :D [url=https://www.upload.ee/image/12580211/20200730_000814.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12580211/20200730_000814.jpg[/img][/url] Vända käbi tuli billet ning polt oe. Lisaks läksid kõik veesärgi torude tihendid ka originaalid. Hammasrihm sai tellitud gatesi racing ning oi kus pidi vaeva nägema, et seda peale venitada. Selle kõrval tava rihm ikka puhta vedel nagu püksinöör :D [url=https://www.upload.ee/image/12191549/vlcsnap-2020-08-24-20h21m04s975.png][img]https://www.upload.ee/thumb/12191549/vlcsnap-2020-08-24-20h21m04s975.png[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/12191550/vlcsnap-2020-08-24-20h21m21s815.png][img]https://www.upload.ee/thumb/12191550/vlcsnap-2020-08-24-20h21m21s815.png[/img][/url] Sisselaske kolde alla proovisime panna erinevaid lauajuppe, et selgeks teha kui palju oleks vaja tõsta seda. Probleemiks oli nimelt see, et küttelati otsad jäid kaane otste taha peitu. 2,5cm oli juba üsna okei ning flantsid tulevad ilmselt 3cm paksud. Sinna flantsi sisse annab teha ka avad, et vesimetat või nitrot sealt igale silindrile eraldi pihustada. Väljalaske kolded tuleb ka veel korra maha võtta, et ära teipida. Ilmselt tõmbame ka mootori kerest eemale korraks, kuna seal vahel on päris piin neid mutikaid keerata. Lisaks on autol kogu veermik alt ära võetud ning kõik vanad puksid välja pressitud. Esiõõtsad õnnestus ka saada terasest. Nüüd tuleb need veel liivapritsist ja värvimisest läbi sõidutada ning siis saab hakata polü puksidega kokku panema. Ehk saab peagi pilte ilusatest värvilistest juppidest. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 B4 2.7Bit Quattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.2%
- SQL:
64.8%
]