Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kaaku[/i] Mul on jahutusvedeliku temp konstantselt 110 kraadi. Alati olnud. Tuli hakkab vilkuma 120 kraadi juures. [/quote] Aa okei mul algusest peale pole tahtnud linnavahel väga üle 70 minnagi aga nüüd on hakanud kuskilt tosool kaduma ja kui väheks jääb siis läheb temp kõrgemaks aga ma ei ole siiani leidnud kuhu see vedelik kaob. Salongi radika ühe toru juurest on siuke punakas vms laik ja siis paisupaagi juures. Kas vana veepump võib seda põhjustada liigsest kulumisest või on plokikaas ära? Halli auru nagu taga pole iseenesest. Keegi muidu on kunagi uurind ka kas cabrio kerele on võimalik 2,2 169kw AAN legaalselt vahele saada? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.0%
- SQL:
72.0%
]