Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: 100[/i] Kui ei anna, eks ma siis pean oma mütsi ära sööma.:( [/quote] Ma arvan küll, et pane mütsile juba moos kah peale. Traktoril ja bensukal kw on peaagu samad (96 vs 100), AGA Nm on trakatsil üle 30% rohkem. Kas bensakal 190Nm vs diisli mingi 310Nm? See 5e pütane on küll hea häälega ja puha, kaalusin ka ise vahepeal omale sellist swappi (mina seda pritset ei karda, see on kõik tehtav), AGA kui nägin neid Nm (minu 170Nm vs 190), siis kadus see mõte kiirelt peast. 1 silinder + vändaosa + 1/4 ploki malmosa juures ja kaaluvad midagi ka lisaks. . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.8%
- SQL:
73.2%
]