Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: yrks[/i] Torude paigaldus siis: Esialgu tundus väga lihtne ettevõtmine, kõik oli oma peas juba ette välja mõeldud. Praktikas aga esines kõvasti puudujääke... Kasutusse läksid igast erinevaid sumpa põlvesid: 90;45;30 kraadi, silikoonist sirgeid juppe ja paari põlve. Läbimõõduga 60-63mm, algselt jäi cooleri ja sisselaske vahele peenem toru, kuid see nüüdseks ka asendatud 60mm toruga. Põhja alt läbi ronimiseks kasutasin S4-ja turbo toru. [img]https://www.upload.ee/image/7565873/20170826_211051.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7565882/20170827_155107.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7565885/20170827_143318.jpg[/img] Uus peatükk: Sidur hakkas nõrgaks jääma, sai hiljuti ühte tuttavat mudast välja ka veel aidatud... Piisas ühest tõmbest ja libisema hakkaski. Talvel hakkas ka paaril korral järgi andma, kuna olen üsna rahuliku sõiduviisiga, siis kannatas päris pikalt veel sõita. Kindlasti aitas kaasa ka uus cooler, sest tagumiku düno järgi tuli sealt ka väike jõulisa:D:D. Uue siduri eeltöö käis ca. aastake. Taneli käest ostsin kasutatud korvi(SRE), siis tõin juurde teise hooratta ja ketas läks org. v8 oma(et säiliks mingigi leevendus). Kogu kompott käis Tiidu juures, kes pani selle vastavalt ka tööle. [img]https://www.upload.ee/image/7565958/IMG_09061.jpg[/img] Auto seisis umbes nädalakese, kuid hiired olid juba nisu kapotialla toonud ning pesa endale kapoti ja polstri vahele meisterdanud. Kerge vibra oli ka mind häirinud mõnda aega, olin kindel et tugipukk läbi ehk. Aga ei, otsad olid nii kinni, et haamriga koputades tulid ainult lahti, pesemine ei aidanud. Ristis oli ka väike lõtk, peaks kusagil ära laskma taasatada... Vahetusse läksid veel välimised veovõlli katted, ja esimesed piduriklotsid. Kaitsekummist teadsin juba varem, sest valuvelje sisemisele küljele oli juba sülitanud määret, aga et klotsid nii otsas endaga olid, seda poleks küll uskunud(ühelt klotsilt oli kate lahti). Ja muidugi läks uus abs-i rõngas. Vibra kadunud, sidur kannatab ka kõvasti rohkem kui präegu talle anda oleks:cool: [img]https://www.upload.ee/image/7565993/20171008_113908.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7566009/20171008_131704.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7566014/20171008_131725.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7566023/20171008_135041.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7565952/20171008_140645.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7566035/20171009_201337.jpg[/img] Kasutaja Sector-il oli paar küsimust. Natukese paljastaks siis tuleviku plaane. Ajuks edc15+, pihustid dssr280, turboks bv50. kõik asjad olemas, midagi juba testitud ka. Proovitud sai ka k24 7000 pluss dssr pihusteid, kuid mina ei näinud seal erilist jõulisa võrreldes präeguse seadega... Ajuga hetkel kõige rohkem vaja pusida, kes kokku puutunud, võiks endast märku anda. Tervitades, J [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2.5TDI quattro - 1996 - yrks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.9%
- SQL:
52.1%
]