Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JU57FL1P[/i] Update 14.02 Nii, vahepeal sai päris palju ära tehtud, kuid autot käima veel ei saa niipea, sest kui ma kiirustama hakkaks, lõppeks asjad lohakalt. Alustaks sellest ei sai mootor lõpuks pukki ning kepsusaaled vahetatud, mõõtsin ka seisukorda. [img]https://c1.staticflickr.com/3/2017/32748293162_0853e35b1f.jpg[/img] Tundus et kõik on alt otsast heas seisus, ning ootamatusi ei esinenud. Arvestades puruks olnud turbot, siis eeldasin et leiab ka karterist metalli, kuid seal oli kõik puhas. Korraga sai ka õlivõttur ilusti ära puhastatud. [img]https://c1.staticflickr.com/3/2802/32748292282_29ceca9efe.jpg[/img] Kuna mul oli autol oli põhjamatt märg juhi koha peal siis sai salongi ka korralikult laiali kakutud, ning nii ongi mugavam juhtmestikku ehitada. 1.8T juhtmestik sai 2.6 sama koha pealt läbi toodud, kuid vajas veidi muudatusi et läbi mahtuda. Ei midagi keerulist, oli vaid aega nõudev. [img]https://c1.staticflickr.com/1/719/32748291582_6c3c0400b1.jpg[/img] 2.6 juhtmestikust sai võetud ja välja otsitud kõik vajalik. Jätsin alles käigukasti pealsed pistikud, salongi temperatuuri anduri juhtmed ning õli temperatuuri anduri juhtmed. [img]https://c1.staticflickr.com/1/676/32748292872_15a683e986.jpg[/img] Mootoriruumi polnud kahjuks ilus tühjana vaadata. Kui mootor oli väljas, sai mugavalt korraga ka roolivõimu toru ära vahetatud(tuli ADR C4 A6 pealt) [img]https://c1.staticflickr.com/3/2232/32748292612_dea94b2710.jpg[/img] Enne mootori vahele panekut avastasin järgmise probleemi, nimelt V6 mootoril on juhipioolne raamipoolne padi koos alumiinium ümbrisega viidud rohkem tulemüüri suunas, kuid 1.8T oli vaja seda umbes 10cm ettepoole. Sai võetud ühendust mehega kes mulle ADR käpad müüs ning kiire kahe tunnine sõit, ning vajalikud asjad olid olemas. Korraga võtsin ka kütusetoru/vooliku mis filtrist edasi tuleb. Kuna postipakiteenust osutav firma kaotas kahemassilise hooratta ära, siis läks hetkel külge audi B3 küljest tulnud hooratas koos siduriga. [img]https://c1.staticflickr.com/3/2272/32901865855_ab6219d3e5.jpg[/img] Mootori paigutus ei olnud ka peale teist raamipoolset patja muretu, ehk ADR mootorikäpp ei sobinud mittekuidagi (kuigi tuli C4 A6 kere pealt) Peale mõtlemist sai ise korralik käpp meisterdatud, mis peaks vastu pidama väga ilusti. [img]https://c1.staticflickr.com/3/2214/32861291666_56a7b56991.jpg[/img] [img]https://c1.staticflickr.com/3/2713/32861291216_fb85f26f6d.jpg[/img] Mootrikäpp sai tehtud siis 5mm materjalist, ning alumine, ehk padjale toetuv osa on 10mm. Idee poolest oleks võimalik asi juba käima panna, peale mõne juhtme ühendamist, aga et mitte kiirustada, siis plaan enamus suuremad asjad enne valmis teha. Probleemideks hetkel : Katalüsaator ei mahu turbo taha ja on vaja korralik väljalaskesüsteem tekitada ning katalüsaator põhja alla viia. Turbost edasi tulev torustik, ning cooler ei taha kuidagi mahtuda. Mootori ette otsa padja kinnitus. Hetke prioriteedid: Downpipe ( et tagust ära ei sulataks käima pannes) Jahutus süsteem (radiaator vajab uusi kinnituskohtade ehitamist ja salongiradika lõdvikud ühendada) Õhk sisselaskesse vedada. Eesmärk on 22 veebruar auto sõidukõlbulikuks saada, kuigi see on väga optimistlik eesmärk. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi C4 A6 96' 2.6 -> 1.8T JU57FL1P
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.0%
- SQL:
58.0%
]