Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: dUBZ[/i] [quote][i]Algselt postitas: SkAudimees1[/i] Rõõm näha, et masin ikka alles ja ilusti hoitud :) Mõned minupoolsed mõtted Sulle: Vaakumvardad lase metallist teha(plastik ei kesta), kuna Audi mootor läheb päris kuumaks, ja plastik läheb lihtsalt rabedaks. D3 peal läbi käidud teema, metallvardad püsisid kuni lõpuni füüsiliselkujul ühes tükis, aga vaakumpadja vms küljes olevast kinnitusest rebis ikka lahti 🤣 Alcantara lagi, jõudu otsimisel, hea kui leiad, tegu haruldlase asjaga + hind viisakas. Alternatiivina kaalu ise lae tegemist, rahaliselt tuleb võib-olla sama. Sisu lase kindlasti üle nahatada, saad kohe korraliku ja kulumata sisu. Paigaldasin sama navi, pre fl autosse ja sain idekalt tööle :) oli päris keerukas, aga tänu kuno 666 abile, sain toimima. Upgrade kohta küsimus, et miks just Phaetoni piduripedaal ja TT gaasipedaal? Mis originaalil viga? Igaljuhul palju kilomeetreid muretuid. [/quote] Alles ikka, paremini isegi hoitud kui ma ise :D Varraste kohta olen teadlik. Tehakse ammu juba aftermarket kitte metallist nii D2-D3, Phaeton jne, sama nagu oil cooler pipe puhul. Laega olen ka kursis, turul silma peal ka hoitud. Ei tea kas ise just tegema viitsiks hakata :) Paras mässimine, kui enne pole sellist asja teinud. Sisu puhul vast lähen üle nahatamise teed tõesti, selliseid sisusid nagu ma tahaks pole ma Eestis veel eraldi müügis näinud v.a ühel S8l millel oli väga kena hele sisu aga sellepärast ju tervet autot osta saa :D Aga kui lasta teha siis plaanis juba uksepolstrid, armatuur, põrandavaip jne ette võtta et kõik ilus tervik välja näeks. Navi puhul mul vähe pahasti jah. Pilu jutu järgi pidi plugnplay olema kõik aga mul toide jne ei jookse üldse kokku. Välismaa foorumis räägiti mingist Bosele mõeldud vaheadapterist veel jne. Tellin siin prooviks ühe ära, kui sellega toimima ei saa, siis kellegi teadjama juurde viima kes seda pistikubiiti paremini jagab :) Pedaalide koha pealt siis tegu puhtalt katetega ja pigem silmailuks mõeldud ja peaksid väga kerge vaevaga praeguste asemele fittima. Jalapuhkekoha peaks ka ära mõõtma, kindlasti sobib VAGi valikust midagi edevamat sinna ka :) Muretuid kilomeetreid peaks tulema küll kui ainult aega neid sõita ka oleks :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.8%
- SQL:
63.2%
]