Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5tdi quattro 103kw - 1996 - arvo92
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: arvo92[/i] Olgu siis nii, võtsin eelmisel nädalavahetusel terve vaba päeva, et lähen ja teen selle salongiradiaatori vahetuse ära. Sain nimelt sõbra käest terve auto jupid sümboolse summa eest. Ta naine sõitis selle kunagi küljega vastu puud nii, et B piilar oli sees. Sama mootoriga isend aga esivedu. Ütlesin sõbrale, et äkki oleks quattro päästnud külglibisemist. Ta vastas selle peale, et kui naine on roolis ja on otsustanud autoga kraavi sõita, siis ta sellega kraavi ka sõidab. Ei aita siin nelikvedu ega miskit... See selleks. Mina sain kogu sillaosa, püstakud, sumbuti, veovõllid jne. ehk kõik, mida enne metalli viimist küljest suudeti kakkuda ja seal sees oli ka salongiradika korpus. Kakkusin selle laiali ja seal sees oli ilus originaal salongiradikas, millest õhk käis läbi väga hästi. Pesin seest puhtaks nii palju, kui sain ja sellest johtuvalt otsustasin ka oma radika küljest ära kakkuda, et asi selge oleks. Kodust välja kell 9:00 töökoja poole. Netist leidsin õpetuse, kuidas see kammajaa 2,5 tunniga ära teha - ehk salongiradika korpus maha, laiali, kokku tagasi ja kõik külge. See eeldas aga seda, et keskkonsooli ei pea ära tõmbama. Õpetus ju ilus. AGA... Diislil on üks tohutu suur erinevus bensukaga ja selleks on salongiradika ees olev elektriline radikas, mis siis ennem, kui veesärk piisavalt soojaks läheb, ka salongi õhku suutma kütta. Ja selle ehitusega suutsid itlerid ikka rämeda käki kokku keerata. Sest ma olin juba mitu tundi vaikselt nokkinud ja tõepoolest, eemaldades mõlema eessõitja jalgealuse ja sealt masseerides saab kõik vajalikud pistikud lahti ja ei pea keskkonsooli maha võtma. Aga sellesama elektrilise radika juhtmed lähevad keskkonsooli alla ja neid ei saa sealt ilma konsooli lammutamata eemaldada. Oligi variant, et kas lõikan juhtmed läbi või võtan kadalipu ette. Valisin variant B sest pornuffi ma ei tee. Sain salongiradika kenast kätte, korpus laiali ja oligi kohe selge, et minu radikas oli täiesti umbes. Sealt puhudes vaevu midagi läbi liikus aga täiesti kutu, mis kutu. Ja nüüd mul kulus pea 4 tundi uuesti korpuse kokkupanemisega. Küll on tore kõiki neid labasid omavahel joonde ajada - aga see polnudki väga hull. Lihtsalt miski takistas ja kui ka sain korpuse kokku, siis keskmine süsteem, mis siseõhu ja välisõhu vahel lülitab lihtsalt käis nii raskelt, et kohe aru saada, et võllil lähevad nuudid kiiresti maha nii. Lõpuks suutsin isegi korpuse katki pressida ja alles ühel hetkel sain aru, et minu korpusel oli ühe laba ots auku sisse ära murdunud ja ei olnudki võimalik kokku panna korralikult. Aga selle peale läks tõesti üle 3 tunni, ennem kui sellest aru sain. Peale seda läks kõik juba "kiiresti". Eriti meeldis mulle see, et kui auto kokku ära sain, siis vaatasin üle õla tahaistmele ja sealt vaatas mulle vastu see äge kahe voolikuga plastikvorst, mis keskkonsooli alt võtab õhku ja suunab selle tagumiste reisijate jalgadeni. See, mis kässari konsooli ümbert jookseb. No tore. Kell oli 8 õhtul ja oligi variant, et kas sõita koju ära ja kõigele käega lüüa või korralikult teha. Jälle variant B. Koju jõudsin 22:40. Ilus värk. Aga järgmine päev oli vihmane, võtsin 4 sõbrannat ja nende 2 koera peale, läksime Saudiga mere äärde matkama. Üks sõbranna suutis vette kukkuda ja oli vaja soe panna maksimumi. Ütleme nii, et ma juhtides autot tundsin, kuidas sooja tuleb salongi nii palju, et vaid t-särgi väel suutsin kuidagi olla ja siis ka tahtsid kõrvad peast ära sulada. Niiet see probleem on lahendatud. -------------- Nüüd juba 1100 km sõidetud, siiamaani täispaagi meetodil 6.6L/100km, kõike segamini alates maanteest kuni maastikuni. Ühtegi viga pole välja tulnud, väga heas tehnilises korras isend, mille pisivead mind ei häiri, kuid millega tahan jõudumööda nüüd tegeleda A) Kas kellelgi 16" velgi on pakkuda? Välimus pole tähtis, tahan sirgeid. Kui kellelgi pakkuda, võib pakkuda. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5tdi quattro 103kw - 1996 - arvo92
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.6%
- SQL:
47.4%
]