Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi rs6 C5 - 2004 - juno18
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juno18[/i] Sai siis 2017 aasta kevadel soetatud endale esimene Audi. Kaaludes palju erinevaid variante, otsustasin RS6 C5 kerega Audi kasuks. Müüal oli siis ette näidata aasta jooksul tehtud hoolduse tsekid 8 K eest, mis pani punkti ostule. Vigadeks ostu hetkel oli : väljalaske kollektor tegi veits häält külm käivitusel. Mõned kuud hiljem sai siis esimest korda ette võetud mootori eemaldus ehs siis (STEP ONE ) Selgus, et kõik tsekid mille kohta oli müüjal arved ette näidata olid võltsitud ning ühtegi neist töödest polnud tehtud. Mis seal siis ikka väljalaske kollektor mootori küljest lahti ja keevitusse. [url=https://ibb.co/zQ98xJv][img]https://i.ibb.co/LYjQR57/20862397-10213462207052427-245162658-o.jpg[/img][/url] Kollektor ära lapitud ja mootor tagasi kere vahele. [url=https://ibb.co/KyCvrdB][img]https://i.ibb.co/ysLjQtK/21123043-10213558014767560-1049432444-o.jpg[/img][/url] Mõni tuhat kilomeetrit hiljem autol jõud kadunud ning kurja juureks oli siis seekord üks tubodest. Taaskord vana tuttaav tee (Step one ) ja turbod maha. Turbode külm ja soe koda sai ka ühtlasi suuremaks puuritud ning uued tiivikud vahele. [url=https://ibb.co/7XqJGRH][img]https://i.ibb.co/f2sYCnb/rs-old.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/z4HkXZX][img]https://i.ibb.co/Krz12W2/rs-new-turbo.jpg[/img][/url] Uued puhurid küljes ning aeg minna softi kallale. Stock rõhust (0,8 bar) 1,1 bar Kõik tip top umbes 1000 km ja seekord siis otsustas automaatkast alt vedada. Taaskord (Step One ) ja kast lahti. Purunes veo võll kasti seest. Sammud Revali poole, uus võll siduri kettad ja turbiin kuna kast juba laiali. Loomulikult ka kasti õli ja filtri vahetus. Umbes 2000 km hiljem lõpetas väljalaske nukkvõll koostöö. Seekord siis mahukam töö: uus nukkvõll mootori kettid, pingutid, süütepoolid, küünlad, rullikud ja kõik võimalikud tihendid. [url=https://ibb.co/GR20T62][img]https://i.ibb.co/pdzxy7z/21123250-10213558025607831-81758503-o.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/gzJ5yyw][img]https://i.ibb.co/m64LJJt/21124995-10213558024167795-534294554-o.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/J70Hfr7][img]https://i.ibb.co/WyqfbBy/21123268-10213558025327824-351900855-o.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/mcqNtZf][img]https://i.ibb.co/KrqK74T/21124719-10213558026007841-1267879713-o.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/K045D25][img]https://i.ibb.co/w0Gd7Sd/21169195-10213558025487828-1738795713-o.jpg[/img][/url] Klapikambri kaaned said ka uue värvikihi [url=https://ibb.co/4K6RRBk][img]https://i.ibb.co/8NWggFk/21190981-10213566714905058-1436090374-o.jpg[/img][/url] Nukkvõlli purunemisega said ka mõned klapid kannatada mis asendatud uutega. [url=https://ibb.co/02xvgvx][img]https://i.ibb.co/2hTHDHT/34861214-10215891077332666-7750131905671987200-n.jpg[/img][/url] Pikad päevad ja ööd hiljem taaskord mootor komplektne [url=https://ibb.co/gPL5b6c][img]https://i.ibb.co/Nmd8g7G/22095416-10213822196731944-1563279513-o.jpg[/img][/url] Rõõmu jagus vaid 1000 km kui üks turbodest strekima hakkas. Auto jäi mõneks kuuks seisma ja ootama uusi turbosi milleks said Lobo Motorsportist LO650 [url=https://ibb.co/MRtfxSL][img]https://i.ibb.co/zSBFTxw/loba.jpg[/img][/url] Ühtlselt sai ka uus miltech downpipe külge keeratud [url=https://ibb.co/9rPxr2L][img]https://i.ibb.co/tJR0Jct/miltech.jpg[/img][/url] Ei läinud väga palju aega mööda kui juhtus see mida olin kartnud. Mootoris kolin sees. Mootor taas maha ja lahti Seekord siis saaled. Auch Nüüd on siis see aeg kus tuleb minna täismaja peale välja. Uued saaled, raamsaaled ning uus väntvõll Kuna kannatada said ka kolvid, siis ka uued sepistatud kolvid ja kepsud firmalt FCP engineering [url=https://ibb.co/YtMSZbb][img]https://i.ibb.co/MR4H699/70816943-2472573906155035-1915729905652334592-n.jpg[/img][/url] Tulekul ka täiesti uus väljalaske kollektor. Pildid siis kui valmis saab Kuna blokk on ka kannatada saanud siis hetkel uue bloki otsingul! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi rs6 C5 - 2004 - juno18
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.3%
- SQL:
47.7%
]