Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A3 Sportback Ambition S line g-tron 1.4 TFSI 81kW 2014 (8V) | CNG
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kenkaljas[/i] [quote][i]Algselt postitas: kenkaljas[/i] ... aasta alguses läks A3-l tööle mootori signaaltuli. Kuus kuud hiljem on veel diagnostika ja analüüs täies hoos, ja hetkel tundub et "kurjajuur" on see sama Audi Drive Select featuur. Efficiency mode ´s auto mootor lihtsalt "sureb" ja "poob" ennast ära. Forss pani talvel esmase diagnostika põhjal paika, et vahetada tuleb CNG pihustid: Kütus on mootori jaoks siis lihtsalt liialt rikka seguga. Forss-i sõnul on see ka põhjus miks paljud auto omanikud sõidavad ringi põleva mootoritulega. Teenindus tõstis väidetavalt süütepoole ja küünlad ringi. Paremaks see asja ei teinud. Hetkel toona suuremat puterdamist mootoris ei olnud ja asi piirduski mootoritulega armatuuris. Sealt edasi sai margi esindusse mindud. Põlemishäired jah, aga Forss ei kasutanud diagnostikaks ODISt, millega saab läbida tehase poolt juhitud veaotsingu ja tulemused tulevad online. Revali diagnostika kokkuvõte oli hoopis teine: lamda vahetus on vaja teha. Tööde käigus tuli välja veel, et ajalugu kontrollides on 60.000 hoolduses on pandud 1,4 103kw mootori küünlad. Seega polnud autol Saksast tulles siis üldsegi g-troni küünlad peal. Samuti tekkis kahtlus kas ja mida Forss tööde käigus tegelikult tegi. Nimelt Revali sõnul polnud neid küünlaid küll hiljuti lahti keeratud. Tuli jõudu kasutada ;) Gaasi süütamisel võisidki küünlad vananedes aegajalt hätta jääda. Lambda ajab ka rumalaks oma põlemishäiretega. Peale jaani läks aga mootorituli uuesti põlema. Sai siis Revalis Audile juhtmed külge ühendatud ja kogu vealogi "targemateni" saadetud analüüsiks. Kuna peres kasutab A3-e mitu inimest, siis varasema mustri põhjal tekkis idee ning siis sai otsustatud, et edaspidi on Audi Drive Select mode vaikimisi kõik muu v.a. Efficiency. Kuu aja jooksul mootori tuli ei ole süttinud. Efficiency mode ei ole kasutatud ;( Konsulteerides Revaliga, otsustasime nüüd uuesti proovida Efficiency mode. See on taas vaike seadistusena peal. Hetkel auto mootor hingab kenasti ... ... oleme Efficiency mode´s. [/quote] Aasta hiljem töötab auto mootor laitmatult. Oleme jälginud põhimõtet, et ennem gaasi tankimist, siis nii sõidame kui ka käivitame autot korduvalt benaga, et siis kõik gaasi aurud ära põletada. Autol on sisse kodeeritud, et teatud kogust gaasi hoitakse justkui varuks. Teisisõnu gaas saab sõiduajal küll otsa, kuid järgmisel käivitamisel on taas leitud auto avarustest gaasi ja nii võib siis paar korda juhtuda, ennem kui lõpuks auto käivitub ja ka sõidab ainult benaga. Siis on lõplikult selge, et kõik gaasi aurud on põletatud. ;) Vaike valik on siis Audi Drive Select ´is siis Efficiency mode. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A3 Sportback Ambition S line g-tron 1.4 TFSI 81kW 2014 (8V) | CNG
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.2%
- SQL:
59.8%
]