Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A3 Sportback Ambition S line g-tron 1.4 TFSI 81kW 2014 (8V) | CNG
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kenkaljas[/i] [quote][i]Algselt postitas: jx[/i] Meie masin käivitub samuti iga kord gaasiga, v.a kui just tankisid gaasi või väljas on külmem kui -15 kraadi. Kui gaas otsa saab näidikute järgi, siis ca 10km saab gaasiga lisaks sõita. Peale seda distantsi hakkab sõidu ajal mängima: gaas- bensiin- gaas jne seni kuni gaas lõplikult otsas. Kas sul sedasi ei tee? Üldjuhul oleme alati tankima läinud kui gaas hakkab otsa saama (range ca 20-0km), lähim tankla 20km kaugusel Võrus kuigi planeerime Tartus tankimisi. Ääremärkusena olen täheldanud sõidu ajal bensiini peale ümber lülitamist kui auto täis või koorem taga ning siis kiirendad suuremasse mäkke või teed väledama möödasõidu. Sõidame vaikimisi Comfort mode režiimis. [/quote] G-tron on pere teine auto, mis sõidab eeskätt linnas. Nii sai valitud peamiseks sõidu režiimiks Efficiency mode. Esimesel kasutus aastal sai sama mustrit kasutatud - Nii kui kütuse signaaltuli armatuuri süttis, sai mindud tankima. Teisisõnu bena kasutuseni auto tegelikkuses ei jõudnudki, v.a. siis peale vahetut tankimist kui auto läbis esimesi kilomeetreid. Jah, ja need paar korda kui sai siis Eestis ringi vuratud ja gaas lõppes otsa, ning auto lülitus ümber benale. Efficiency mode ei ole ma täheldanud veel, et külmaga, mäkke tõusul või ka kiirendamisel lükkaks auto ennast bena peale. Isegi seda kui auto on olnud minu tallata ja valikus on olnud Dynamic mode näiteks. Ei oska seda kommenteerida. Esimese aasta muster aga muutus veidi peale seda kui siis lamdasond andis otsad. Minu järeldus on, et Efficiency mode on kõik nii maha keeratud, et auto mootor lihtsalt "sureb" ja "poob" ennast üles. Näiteks juhtub aeg-ajalt seda et auto ei saa aru, et juht vajutab gaasi. Talle palju tahad, temale see kohele ei jõua lihtsalt. Ainus lahendus on lükata S-tronic kast Sport /Dynamic mode. See äratab surnud looma üles ja kõik on vanaviis. Rääkimata siis gaasi põlemisel tekkivast kondents aurudest. Olles ise nüüd juba 15+ aastat gaasikatlaga kodus elanud, näen ju igapäevaselt milline auru pahvakas katlas välja lööb kui vett soendatakse. Mis seal autos siis teisiti peaks olema?! Jah, meil on sama muster, et gaasi lõppemisel signaaltule järgi hakkab sõidu ajal mängima gaas - bena - gaas. Aga ma olen täheldanud, et ka kui sõidu lõpp on olnud benaga, siis käivitamisel võib auto leida enda süsteemidest veel ikkagi gaasi aurud üles, ning esimesed kilomeetrid vurada ilma benata. Tankima lähme täna alles siis kui ka käivitamise järgselt on ainus bena kasutusel. Nii vähemalt on mingigi kuumus süsteemi tagatud, et võimalikud kondents auru jäägid välja põletada. Midagi nagu diisliga sõites, kus kõiksugu filtrid tuleb lihtsalt ise tahmast lahti põletada. Et, mitte mulle ei meeldiks kõrgetel pööretel sõita, või siis suurema väändemomendiga, aga tootja ise on ju ehitanud sellised pillid, mis lausa nõuvada kuuma andmist. ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A3 Sportback Ambition S line g-tron 1.4 TFSI 81kW 2014 (8V) | CNG
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.2%
- SQL:
59.8%
]