Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C7 Quattro - 2011 - YNWA
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: YNWA[/i] Mõnda aega tagasi juba sai taaskord Audi ostetud. Vahepealsed eksirännakud Škoda Octavia RS juurde ei jäänud kestma. Minu maitse jaoks on maailmas disainerid kaks korda päriselt oma palga auga välja teeninud - kui pandi paberile A8 D3 ja A6 C7. Esimene neist mul oli ja siiani nutan taga. Nüüd veereme perega ringi A6 C7 aparaadiga. Otsitud ja valitud sai pikka aega. Lõpuks jäi sõelale must avant. Kõige pullim on see, et olen olnud aegade algusest pruuni sisu vastane. Nähes selle auto oma reaalses elus, meeldis see kohe. Ma ei teagi, miks. Poleks elus arvanud, aga nii ta läks ja pruuni sisuga ära ostsime. Lemmikvärviga - daytona grey - ei õnnestunud leida ja teine valik oligi must. Asfaltitolmu keerutavad hetkel üles 255/35/20 Sailun Ice Blazer WST3 naastrehvid. Lakke on paigaldatud vana hea "kui pekkis pole, siis ülinaiss" panoraam katuseluuk. Eessõitja pedaalijõnksutamist seirab ACC. Trummikilesid lõhub BOSE. (A8 oma oli parem) Rahakotti on valmis kergendama õhkvedrustus. Angiiniga toetab neljatsooniline kliima. Veel on igasuguseid asju peal. Seni oleme sellega läbinud 5000km kandis. Nii palju kui praegu olen uurinud ajaloost, on Saksamaal teostatud käigukasti mehhatroonika remont. Ise tahaks kevadel vahetada ketid koos kõige sinna juurde kuuluvaga pluss hooratta, mis ka neil tüüpviga on. Vahekarteri lekke teema vist on ka ära tehtud. 192000 kellal ja null leket. Vigadest veel vajab vahetust GPS antenn. Jälle tüüpviga. Viskab vahest, et ACC ja Audi brake guard not available. Pluss kuvab liiklusmärke, mida Eestis ei tohiks olla võimalik. Arvuti viitab ka antennile. Ja kolmas keberniit on vesi kaasreisija jalgade juures. Uksekõlari lekke välistasin. Pean edasi otsima. Vihma korral on näha, et jalaruumi plastikute vahelt jookseb nire uksepakule ja sealt matile. Kõik äravoolud on täiesti lahti. Peab vaatama, kas esiklaas on korralikult kinni ja et kõik tüüblid ja tihendid korras. Annan teada, kui leian põhjuse. Pilte panen siis kui pill pessu pääseb. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C7 Quattro - 2011 - YNWA
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.9%
- SQL:
65.1%
]