Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] [quote][i]Algselt postitas: end3l[/i] See kile jutt ei päde, mul oli ka must "c7" Saksa passis kirjas Brown, see kanti üle eesti passi. Ja samamoodi oli värvi nimetus mingi imeline-brown (äkki schwartzbraun) , mis reaalses elus oli must iga nurga alt, välja arvatud päikse käes mingi erilise nurga alt kust tõesti paistis ka pruun tera. Tundub, et erilised-poolmustad oligi selle aja trend. Enne oli juttu õlikulust ka, mul oli see 7-8L/10 000 km. Ja juba alates 135 000km kuigi õige läbiõit olles 2a vana auto. Aga loodame, et saad 2-3L per 10K/km hakkama, siis on ka kõik hästi. Kuigi ka mul oli - lihtsalt kalla&talla. Kõrged pöörded söövad õli, muu mitte. Kui mul see auto oli, siis turbosid keegi remontida ei osanud, ainus lahendus oli 5k eur uued turbod + muud asjad ja töö=6k, paar kuud hiljem kui maha müüsin auto siis helistati et jou kuule nüüd saab turbosid remontida ka, maksab ca 1500 tänases vääringus mis pole üldse kulukas võrreldes muu hooldusega. Ainus, mida Reval minu õlikulu peale saksamaalt vastuseks sai tol ajal, oli et vahetage turbod ära, siis vaatame edasi mida võiks vahetada. Sul ju turbod juba üle käidud. Sellegipoolest soovitan õlipäevikut pidada 1L kaupa peale valades, saad ise mingit aimu mis toimub. Ma pidasin, numbrid olid 800-1600km per 1L (suvi vs talv). Samas üks klubliline valas oma roostes kapotialusega masinale, mis nägi välja nagu uppunud 4.0TT, vaid 1L per 4000-6000km peale. Seega visuaalse kapotialuse-välimuse järgi isegi ei saa seda aimata palju võiks mootor õli võtta, vaid esimese omaniku hooldusvälba ja sõidustiili(trajektoori (linn/maantee)) järgi ja hilisema hoolde ka (juba alates 100K miinimum ajalugu võiks teada). Sorry kui sa end ära tunned aga loodan et teised mitte sest ma ei räägi isikuliselt, kuigi tegu on faktidega, ole mõnus edasi ja ära pikka viha pea. :D Sellegipoolesest minu 2014a pill nägi kapoti alt mint välja, kuid õlikulu oli meeletu, samas talutav vanade standardite järgi. Sest nagu me kõik teame, siis Audi arvates 1L per 1000km@ V8 = OK.:D [/quote] Tänud kogemuse eest, eks saab jälgida. Seda kileteemat vast pole mõtet pikemalt arutada, teatud valguse käes tal see tera on lillakas ja eks seetõttu on passis ka selline värv. ``10k`` vahelt tegemise jutt on päeva lõpuks õige(summa küll mitte nii suur :D), aga peab arvestama, et keegi on poole aasta jooksul sellesse autosse minu eest suure summa raha pannud, et just pisiasjad ja mootoriga seonduvad pudinad korda teha. Täna ostsin mina ta sisuliselt turuhinnaga, tehniliselt kordatehtuna ja varustuses/värvides, mida otsisin. Pisiasjadega muidugi sain omajagu tegeleda ja klotsid ka vahetada. Juhul, kui kellegil tänavapildis küsimust tekitab, siis negatiivse poole pealt suutis eile õhtul üks Opeli proua päeva lõpuks minu prouale Paldiski maanteel tagant väikse hooga selga maanduda. Pill on mõru, auto on meie käes alles värske aga life is life. Eks mõlemad osapooled olid õnnetud. Hommikul Revalis selgus kahjudeks stange, parempoolne summutiots(kerge mõlk), stangelisa, konks koos mehhanismiga, mõned pistikud, stangetagune antenn laines, plastikud stange taga, plastikutükkidest tekkinud kriips tagaluugi servas. Ilmselt lähevad ka uued stangekandurid. Varjatud vigu vast ei ole, aga välistada ei saa ennem täieliku demonteerimist. Tõenäöoliselt konksutala võttis selle plastmassi surve endasse. Niivõrd väike kõks oli, et luuk on terve, tiivad ja stange külgede vahed kõik paigas, summuti korras, pagasnik seest sirge, stangealused radarid töötavad, parkimisabi töötab ja konksukinnitus poolraamide sees ei ole veninud, muljutud ega voltis. Konks siiski välja ei keera, sest avamismehhanismi kassett on väändunud. Lohutan ennast sellega, et stange oleksin kevadel oma raha eest lasknud värvida, oli seal teatud defektid olemas. Paar nädalat saab nüüd nipuka tuuninguga sõita. :( [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.1%
- SQL:
55.9%
]