Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Ebameeldiv on see kindlustuse asjade ajamine. Tähtajad venivad, kokkulepped ei taha ka lõpuni pidada ja kahjustuste ulatus on pigem ka lõpuni ebaselge. Kannatajana ise helistada ja pooli pressida on õudne. Ja kui seda ei tee, siis vist jäädki ootama. Esinduses vaadati auto üle ning tehti esmane kalkulatsioon. Suuremaid kerevigastusi kokkuvõttes polnud ja tegu ilmselt võrdlemisi õnneliku kõksuga. Kuna siiski sellisel kujul sõita oli inetu, võtsin kodus kõik lõpuni lahti ja saatsin esindusele detail haaval purunenud ja tervete osade nimekirja. Selle põhjal ka uued asjad külge läksid. Esialgseks kalkulatsiooniks ligi 5000 eurot(sh osad, värvimine ja komplekteerimine). Selle eest: Uued kroom koodiga summutiotsad(minu soovil) Summutiotste sisemised kandurid koos kruvidega Tagastange nahk uus värvituna Tagumine spoiler värvituna Tagumine diffuusor must läikiv Difuusori kate must läikiv teisaldatavale konksule Pukseerimiskonksu kate värvituna Tagaluugi elektrilise avamise sensorantenn stange allservas Tagaluugi elektrilise avamise aju stange allservas Parempoolne radari kandur koos stange fikseerimiskanduriga Stange keskosa toetav plastmassist kandur Kärukonksu tala täiskomplektselt koos konksumehhanismi ja avamissüsteemiga Uus Revali numbrialus, mille vahetasin siis taaskord tavalise vastu. Stangel olevad kriimud said välja, kuid ilmselt läheb luuk siiski värvi uue aasta alguses. Numbrialuse pihta on süüdlase auto detaile lennanud ja need on läbi numbrialuse muljumisjäljed tekitanud numbrialuse taha. Näha pole ja värv on terve, kuid tegu on põhimõttelise küsimusega. Sellepärast oli ka alus katki. Lolli peaga numbrialust maha ei võtnud ja nii ta alles sisuliselt töökojast välja sõites viimast detaili paigaldades selgus. Kerge ohe... Luugi kulud lisanduvad 5000 eurosele kindlustuskulule. 2.50 maksin omalt poolt uue numbri eest juba ära. Kättesaades samal õhtul suri ka üks tagurdusandur ära. Kord töötas ja peale seda enam mitte. Süsteem tagant avariis ja tekkis juba okse refleks. Kuna huvi oli stange taha ise veelkord näha, võtsin kodus lahti. Arvutiga andureid lugedes ja omavahel kontrolliks vahetades sai selgeks, et viga on anduris ja justnimelt selles, mis põhipaugu sai(keskmine-vasak). Leidsin ka, et valatud kohas on servas mõra. Ilmselt ikka pihta sai ja uuele stangele paigaldades hakkas jebima lõplikult. Võtsin maha ka kogu parkimisandurite kaablipuu. Ilmselt vanadusest, kuid leidsin sealt paar defekti ja tõsisema vigastuse(küll mitte avariist tekitatud). Ohkasin veelkord ja lõikasin pool kaablipuud välja ning tegin uue. Õnneks on mul oem VAG teipi ja oem juhtmekomplekte, seega sai justkui korda jälle. Kõik sai tagasi kokku ja toimib kenasti nüüd. Küsimus kindlasti, miks tagasi ei viinud salongi? On jõulud, kõigil on kiire ja ma lihtsalt ei jaksa viia, tuua ja oodata. Piiksuvat ja mittetoimivat RS6 prouale tagasi anda on ka risk. Veel suurem risk on öelda, et autot jälle pole ja käi jala. Ka A5 on talveunes. Hullemal juhul võiks tekkida küsimus, kas jälle ostsime talle projektiauto. [img]https://i.imgur.com/cSIFpMb.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/NHfjiXn.jpg[/img] Peab nentima, et päeva lõpuks on aju küll kindlustustripperist migreeni saanud, kuid silmad puhkavad. Visuaalselt sai kõik korda ja varasemalt õudsalt häirinud defekti pole enam :P [img]https://i.imgur.com/8ivWDOM.jpg[/img] Kas kuluosa või mitte 4.0TT puhul, kuid on ilmselt sellel autol ka juba varasemalt kõrgsurvepumbad lõpukorral olnud. Sümptomid kõik olid olemas. 1) Peale sõitu 30min-2h jooksul raske taaskäivitus. Gaasi kergelt andes läks alati, muidu võis lausa tühja ketrata. Pumbad tilguvad ja ei hoidnud enam rõhku, tekitades liiga rikka kütusekoguse käivitamisel. Minul või naisel juhtus seda 4 korda tegelikult kokku, aga piisas, et kell tiriseks peaks. 2) 1 ja 2 rea segud rikkad käivitusel, ühe korra sain juba lausa mootoritule põlema. 3) kerge kütusehais õlikorgi all ja väikses koguses võib seda läbi pumbatõukuri ka nukkadele tilkuda. Õli vahetama ei hakanud, kuna see on vahetatud alla 1000km tagasi. Nii hullult ka seda kütet ei leki õlisse. Tõukurid olid ilusad, seega panin uued pumbad mõlemad hetkel. Vahetus 15 minutit üks pool, peamine miinus on pumpade hind, aga õnneks on häid sõpru. [img]https://i.imgur.com/ECsHfP2.jpg[/img] Järgmiseks kuluosaks osutus särav mõte salongi eksklusiivsemaks teha. Soov oli autole teha sarnaselt A5 uued rihmad. Värvuselt kindlasti tagasihoidlikud, mitte erksad. Otsustasin valida ilusad veinipunased. Kahjuks piltide peal on nad alati erivärvi, kuid ennem paigaldust tehtud fotod on kõige tõetruumad. Võtsin salongi armatuuri otsast kuni tagaluugini laiali ja viisin rihmad siis taaskord väljamaale, kust nendega õhtul juba tagasi olin. Rihmad on sarnaselt eelmistele sertifitseeritud ja turvavarustusele ja rihmadele spetsialiseerunud kohas tehtud. Juba autot ostes märkasin, et lävepakud on keskmisest kriimulisemad. Tänud Toomasele, uued lävepakud ja piilarikatted läksid külge koos rihmadega. [img]https://i.imgur.com/u2XsNXZ.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/kKwZOPA.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/EssV0vx.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/iHl8Jzf.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/Bp3nSu8.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/veNA9p3.jpg[/img] Ja selleks, et neid Audisid kodus korrektselt nokitseda, on vaja ka vastavaid tööriistu. Vanast kaablist suutsin lolli juhuse tõttu üle sõita ja toimis intermittent stiilis. [img]https://i.imgur.com/jGbverX.jpg[/img] Tegelikult ei lagune see RS6. Lihtsalt autol on piisavalt läbisõitu ja teatud asju tuleb vahetada jooksvalt. Avarii oli õudne juhus ja muud asjad on rohkem omal soovil. Kütust läheb reipalt, kuid auto meeldib mulle iga päevaga rohkem. Ka on temaga väga lihtne tööd teha, kui Vagi tunned. Ei midaig erilist, va keskmisest keerulisem mootoriruum. Uue malli tagatuled võiks kuskilt kah mõistliku rahaga lagedale tulla. Kasutatud nonSweep komplekt kipub 500 euro ringi jääma. Peale uut aastat tahaks ilmselt ikkagi tegeleda ka numbritega. Soov oleks ca 500kw näha(miltekiga). Dmitri? Kuidas kütusekulu suhtes kogemus praktika on ning kas kasti kirjutamine on ka mõtekas juba kohe [img]https://i.imgur.com/IsSy8tX.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
53.9%
- SQL:
46.1%
]