Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kummaline lugu selle kataloogide ja kastivariatsioonidega ikkagi. Kasti lahtivõtmiseks oli vaja osaliselt downpiped kollede küljest vabastada, et kasti tala ja padi maha saada. BITDi seda lisatööd polnud. Hea, et on uus summuti, muidu oleks ilmselt saanud polte pooleks keerata. Milltek vist jookseb natuke teistmoodi ja on kasti kõrvalt jämedam, seega tagumisi suuri torxe ei mahtunud muidu keerama. Toimetades kollektoritega jäi silma roheline ZF kasti tootja spilka. Peal suurelt ZF 8HP55, 0BK tootekoodiga. Panin töö seisma ja lugesin natuke. Tuleb välja, et RS6 pandi siiski mõlemaid kaste. Nii 55, kui ka 90 markeeringut. Millal ja millist mudelit ei oska öelda. Töökindluse ja vastupidamise osas vist ei ole probleemi kummagil. Muude sõlmede hooldus mingit tuntavat vahet ei anna, kuid kastiga saab jälle tõdeda ... [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] ...Kui seierit ei vaata, siis unustad, et üldse käigud on. [/quote] Tõsi, hääle muutus käiguvahetusel reedab:) Mootoriõli läks ca 8.5L sisse. Kasti läks peaegu 6L ATF G060162 dünaamiliseta, 100ML ületäidet. Kast nagu ikka oli seest päris must. Filter räpane ja magnetid lögased. Arvan kõik see kõhualune õlimajandus on ülekannetes originaal. Visuaalselt sama must, kui 200k sõitnud A7l. 900ML Keskdiffer G055145 - rohekas. 850ML esidiffer G052145- Rohekas 650ML ATF G052515 sportdiffrile 900ML Tagadiffriõli G052145-Kollane. Muidu olid diffrid, kastid ja mootor kuivad ning lekkevabad. Punnid avanesid ilusti. Kõige probleemsem ka seekord tagadiffri ATF täitepunn. Halvasti ligisaadav ja kuuskant pesa roostes. Olen selle siiani kullinokkadega lahti keeranud ja tagasipannes ülemise ja alumise omavahel vahetanud-üleval on parem korraliku pesaga punni keerata. [img]https://i.imgur.com/oX8Ww1u.jpg[/img] Näitena https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/gearbox-code/npv/part/gearbox/partid/10829066/ https://www.ebay.de/itm/143525468979 https://restauto.com.ua/ru/product/50873-10780440396/ [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.1%
- SQL:
70.9%
]