Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Ilusast suvest on jälle sügis saanud. Läinud aastatel on minujaoks see ring kuidagi eriti kiired pöörded võtnud ja oleks vist kujundlikult Uruse suuri keraamilisi pidureid vaja. Läbi häda suutsin mõlemale RS teha pigipesu ja sellest ajendatuna ka paar viisakamat pilti. Viimastel kuudel ei ole RS4 midagi peale pesu ja mõne autoürituse teha jõudnud. Tõsi ka sõita eriti pole aega. Pall põrkab pere ja töö vahet ning uue Toyota dsiibiga on seda kõike igapäevaselt kuidagi mugavam teha peab tunnistama. RS4 võrdlusena on justkui kalli õhtukleidiga külapeole minek. Lihtsalt liiga palju sättimist ja kartust, et keegi pleki peale teeb. Auto on nüüd minu käes peaaegu 3000km täis sõitnud, millest ma ise olen alla poole läbinud. Imelik auto on. Vahel ei sõida ma temaga 2 nädalat, siis jälle käin nädala tööl kuniks neljapäeval on paak tühi. Maru lustakas auto on kangutamiseks, lihtsalt ta nõuab seda meelestatust. Justkui omamoodi ettevõtmine, ta on ju manual ka ning päris primitiivne. Soovitan huvilistel selliseid autosid jälgida ja võimalusel osta. See mis nende (eriti värviliste ja alla 200k läbisõiduga) hindadega praegu toimub on kosmos lihtsalt. [img]https://i.imgur.com/9kcXP3m.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/mVym0v6.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/Bq3DXsh.jpg[/img] Rs6 puhul saab aasta täis novembris. Siis on mul sünnipäev ja viimastel aastatel on kuidagi juhtunud, et sel puhul olen proua autot vahetanud. Ilmselt erinevate autode proovimisaastad on olnud, kuid sel korral on kuidagi teisiti. 10 000km on see auto meie käes sõitnud. Peale ostujärgset ja vahepealset hooldust ning pisiremonte ja kõrgsurvepumpasi, pole selle autoga mingeid muresid olnud. Kallid tüüpvead ja muud probleemsed asjad on kõik veidi ennem ostu ära tehtud. Igavusest suutsin talle leida tagumised RS7 sadulakatted, mis sobivad esimeste sadulatega. [img]https://i.imgur.com/Wdz7rZY.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/j88QnMf.jpg[/img] Aegajalt kui temaga ise sõita saan, tundub ta nii komplektne ja vajadusi rahuldav. Auto on ruumikas, mugav, praktiline, soliidne nii linnapildis kui ülbe autoüritusel, äärmiselt võimekas ja võrratult häälekas kui soovid. Kui ei soovi, on vaikne. Tarnekriiside tõttu on nende hinnad praegu üldiselt paigal, isegi pisut tõusnud. Pidada on küll kallis, kuid ise remontides ja juppe sebides ei ole remont minu jaoks üldiselt midagi erilist. Ma ei ole hetkel suutnud välja mõelda autot, mis seda RS6 emotsionaalselt ja praktiliselt asendaks. Mootor lahjem olla ei saa, diislit ei taha ning ruumikuses järgi anda ei saa. Mingisuguse dünaamikaga lihtsalt harjud. Facelifti ostul ei ole mingit erilist mõtet ning kivina hinda kaotavat uut mudelit ei soovi õue seisma. [img]https://i.imgur.com/4aV6Inp.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/x4o7J6W.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/lxlIxze.jpg[/img] Võimalik, et kui rahutus jätkub järgmisel aastal, peab muutma üldist konseptsiooni, kus kahte RS asendab mõni Porsche Turbo(S) või kollane pühvel mürkrohelise gallardo peal. Uus RS6 kahjuks on veel liiga kallis. Tõsi, korraliku tarkvara ja summutiga oleks see päris vinge tükk :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.8%
- SQL:
60.2%
]