Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kardinapolstrid uuena on ikka ääretult kallid. Aga koodid on olemas kõikidele variantidele nüüd. Saab otsida ka kasutatud variante. Tänud Toomas. Naine hakkas rääkima, et jahutusventilaator uugab koledal kombel. Esialgu liialt ei pööranud tähelepanu ja arvasin, et ju oli võimlemistundi kiire ja kasutas keskmisest otstarbekamalt autot. Ka jahutab selline mootor enndast keskmiselt rohkem ja tihedamalt. Mingipäev tegin ise ka ukse lahti ja vent uugas kohe täis võimsusel ja jupp aega. Süüde sees ja töötava mootoriga juba konstantselt täispöördel. Suht kindel olin, et järgmine C7 tüüpviga, et Ventika signaaljuhtmed katki kas aju juurest või kõhu alt, põhjakatte pealt. Kuna veakood oli electrical malfunction, Fan 1, siis panin panused punasele, valge soonega signaaljuhtme katkemisele. Auto siis igaksjuhuks jahutab mootorit täisvõimsusel. Lühise või purunenud voolujuhtmega on teine kood. Kontrolliks tõmbasin mootori parema külje ka lahti ja lisaks veekausi pealse. RS6 on loomulikult oluliselt kinni pakitum nii ülevalt kui alt. Näiteks A6 saad võre tagant alumisele kimbule ligi, RS6 aint kõhu alt. Veekausis on veel alumiiniumist jäikusraam jalus. A7 ja A6 kummitab sama viga. Lihtne parandus tegelikult. Lisaks läheb külge uus 6. silindri süttepool ning küünal. Ja väljalaske nuka 8 silindri B solenoid. Siukseid väiksed asjad riknevad peamiselt mittesõitmisest tulenevalt. Selline suur v8TT mootor vajab kuuma ja pööret. Seismine ei mõju hästi ja tekib pisi malfunctioneid. Odav lõbu ei ole. Iga piip ja tuut maksab 50 euri ja kõike on tegelikult 8tk. Lihtsalt, niisama ei hakka kõiki toimivaid asju vahetama, kui viga ei anna. Lahti ka vaja võtta ja arsti kombel asju vahetada. Pinsettide ja peeglitega. [img]https://i.imgur.com/8eIxQSo.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/M22SzD6.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.0%
- SQL:
68.0%
]