Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi R8 5.2 - 2009 - tonism
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tonism[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Minu jaoks ei kõla see küll normaalsena. Koha peal seistes ei tohiks ta igal juhul lambist edasi-tagasi lülitada. Kui ta vaakumit kasutab, mitte elektrimootoreid, siis kindlasti tasuks kontrollida, ega seal mingisugust probleem ei ole. Samuti võib olla pult valesti progetud, seal vist vastavalt vasturõhule avas/sulges. Ehk on see vasturõhu level liiga kõrge või liiga madal (olenevalt režiimist) ja siis selle tulemusena hakkab klõpsima.[/quote] Olukord läks aina hullemaks, kuni ühel päeval lakkas täiesti toimimast. Tänaseks aga selge, et põhjuseks oli Capristo CES3 kontrolleri viimased hingetõmbed -- nüüd uus kontroller peal toimib ilusti. [quote][i]Algselt postitas: EnricoN[/i] Mulle tundub, et meie autod said omale samal päeval numbrimärgid? :D [/quote] Jap, see oli hetk kui DOCS käis uisutades seda arvele võtmas ja toimus vaidlus mis värvi see auto siis ikkagi on :) Lisaks kui ma ei eksi, on auto varasemalt kandnud numbrimärki 888 GTG (mis igasugu huvitavate masinate peal on käinud) [img]https://i.pinimg.com/originals/30/01/cf/3001cfdc6536b29a0b5f6775d052c770.jpg[/img] Aga vahepeal ikka nii palju hoovis sügelenud, et vaatama heitlikule ilmale ca 1000 km kellale saadud. Olin juba unustanud kui lineaarne see jõu kogumine vabalthingavatel on. Ilmselt paljude jaoks isegi igav ja turvaline. Sain mingi hetk paari erineva sõbra autodes istuda - suht raja autoks ehitatud E36 ning teine suht ära ehitatud 3000GT VR4 -- nendes autodes ikka emotsiooni jagub -- tagavedu või siis suur boost on mõlemad asjad, mis draamat ja põnevust juurde lisavad. See R8 tundub ikka väga tsiviliseeritud nende kõrval. Eriti kui dampening tänavareziimi jätta tundub seal roolis nagu igas teises madalas Audis. Lisaks vahepeal auto veel värske esiklaasi, küünlad, filtrid ja õli saanud. Lõpetuseks aga tänavuine kevade alguse sünnipäevaõhtu pilt uuest mänguasjast [url=https://ibb.co/YNM5Xsj][img]https://i.ibb.co/cyHWwnT/snow.jpg[/img][/url] [i]Edit[/i] Vahepeal ka paar mure tekkinud. Nimelt avastasin auto alt väikse õlilaigu ning ühtlasi külmast peast ja tühipööretel tippusid pöörded kõikuma - vahel läks minuti-paariga üle, vahel ei läinudki antud käivitusel paremaks enne järgmist korda. Õnneks need said lahenduse - selgus, et õlipump lekkis ning üks lambda andur vajas vahetust. Nüüd taaskord kuiv ja käib ilusti. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi R8 5.2 - 2009 - tonism
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.3%
- SQL:
58.7%
]