Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 3.0TFSI - 2011 - Zack
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: zack[/i] [quote][i]Algselt postitas: rs156[/i] Kui pisut suurema mõõduga veljed ka alla saab oleks väga kena masin :) Arvestades, et tegu on 220kw masinaga, sinu varustuse listis on kirjas Tiptronic. Sama mootoriga tehti s-tronic ka, kui sul tõesti tiptronic on, siis on kindlasti lollikindlam ja vedanud. Huvitav, kas kunagi nt Eestist ostes sai kasutaja valida kumba kasti tahab ? [/quote] Auto siiski S-Tronic kastiga jah, käigukasti kood on NPC. Suveks võiks "edevam" velg olla küll, kuid hetkel tähtsam saada uued suverehvid alla, ei tahaks enam väga naaste kulutada. Auto24-s võtsin sõiduki aruande, siis kunagises kuulutuses oli mu meelest päris kena velg all, kui saaks midagi sarnast siis oleks hea. :) Pilt: [img]https://i.postimg.cc/d3YkMC4q/139543822.jpg[/img] [quote][i]Algselt postitas: MirkoK[/i] Kuida B&O rahul omanik? [/quote] B&O olen rahul. Üks mu tingimustest auto ostul oligi kas B&O või Bose, kuna Bosega olen kursis D3 peal siis saigi huvipärast B&O heliga A7 valitud. Ühtlasi B&O välimus tundus atraktiivsem ka. Kui võrrelda heli siis ma ütleks, et D3 Bose oli "mahlasem" (rohkem bassi), aga B&O on kõrge heli väga kvaliteetne mu meelest ja üldiselt olen väga rahul. :) [quote][i]Algselt postitas: aixx[/i] Kahju ju kui hobused on kapoti all olemas, aga hirmsad foorumijutud ei lase neid lahti jooksutada. [/quote] Eks kui olen autoga juba kauem sõitnud siis võib-olla kunagi lasen ka rohkem hobuseid kapoti all lahti. :D [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kvaliteetne tuuning ei tee sellele mootorile kui sellisele mitte midagi. Nende mootorite probleem ei ole tuuningus, vaid selles, et silindrites vaod sees. Ei teki need vaod kiiremini tuuninguga või ilma tuuninguta, vaid pigem ikkagi mootori töötundide arvust johtuvalt. Pole veel kordagi näinud, et nendel kolb pooleks oleks või mingisugune muu selline teema. Pigem suur kolvi loks (sellest tulenevalt piston slap) ning siis ära näritud kolbide ääred ja rikutud silindrite seinad. Tekib seda enamjaolt külmkäivitusel. Vahet pole, milline tuuning või mitte tuuning seal peal on. [/quote] 3.0TFSI mootori probleemidest muidu üks video ka youtubes olemas, kui keegi veel pole näinud. :) [url=https://www.youtube.com/watch?v=9DKCwOeudKI&t=7s]Link[/url] [quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] Ainuke elektriline detail on käru pistikupesa konksu küljes ja LED tuli konksu vabastil :). Muus osas vabasti trossiga ja täiesti mehhaaniliselt pööratav konks. [/quote] Jep, sul on õigus. :) EDIT: Kas keegi on saanud ka märgituvastuse Eestis tööle, kui jah siis kuidas? Lihtsalt sportlikust huvist. :D Ja mis vahe on tavalisel A7 ja A7 Sportbackil, ma pole siiani aru saanud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 3.0TFSI - 2011 - Zack
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.7%
- SQL:
66.3%
]