Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: inaaris[/i] Tere! Üks ei jää kaheta ning kaks ei jää kolmeta. Perekasv ootab ees ja sellest lähtuvalt oli vaja A6 vahetada suurema venna vastu. Kuna üheks valiku kõige põhilisemaks argumendiks oli see, et kolm turvatooli reaalselt taha istmele mahuks (+igal istmel isofix) ja oleks mugavalt (ok, enamvähem) manageeritav. Kõige naljakam kogu protsessi juures oli see, et kui Ma alustasin, siis Q7 oma 3.0-i tõttu oli praktiliselt esimene auto, mille ma täielikult välistasin. Ca 4 kuud ja palju uurimist hiljem oli Q7 sisuliselt ainukene valik (bussi ei soovinud). Valituks osutus 2018a S-Line Q7, läbisõit 60k km, esimese 2a jooksul nukad vahetatud, mootoriketi kuni tänaseni torgitud veel ei ole. Kõik muu tipp-topp. Varustatuse seisukohalt, kõige põhilisemad asjad on alljärgnevad: ------------------------------------------------------------------------- 1. ACC; 2. Õhkvedrustus; 3. Turvalisuselemendid (sõiduraja hoidmine, vahetamine, ja front collision); 4. S-Line sisemus (lagi, istmed, rool ja ilmselt midagi veel, mis kohe silma ei hakanud) ja välised detailid; 5. Elektrilised istmed; 6. Servosulgurid; 7. Elektriline pagass; 8. Keyless entry; 9. Tagurduskaamera; 10. Virtual cockpit; 11. Käiguvahetuslabad. Ühesõnaga, oluliselt rohkem, kui Mulle vaja on ning ma vajalikuks pean. Eks ole näha, kui paljud nendest lisadest aja jooksul MUST HAVE´deks kujunevad. Esmamulje - Nagu sõidaks kõrge A6-ga ringi. Ja väga pehme on võrreldes S-line sportvedrustusega =). Kõik muu on, kui klassikaline Audi :). [img]https://www.upload.ee/image/13081351/IMG_5093.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13082599/DCD75AA2-B6C8-48A1-8C8F-E3FCCB5B2D82.jpeg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13082605/7974EC3D-3E93-494C-84EC-4A5D7799D917.jpeg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13082607/97F6C776-FB91-49C5-8675-91E2FCDB0969.jpeg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.4%
- SQL:
55.6%
]