Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: inaaris[/i] Esimene 1000km on autoga nüüd täitunud. Esmamulje hakkab vaikselt püsivaks saama. 1. Auto teatavates olukordades ujumine (just äkilisemad liigutused) ehmatab ikka veel natukene. Dynamic (kõige madalam aste) on sutsu parem, aga füüsikat see ei eira. Aja jooksul harjun ära, aga see jääb kindlasti üheks asjaks mida ma jään A6-st igatsema. Samal ajal on ikka väga tore sõita, sisuliselt ei pea mingite hüpekate ja ebastandardsete lamavate mentide üle põdema. +- operatsioon, nagu ülejäänud elu :). 2. Mootor ja jõudlus - Olen pigem selline vanaisa stiilis sõitja, kuna suurem osa sõitmisest on full stockis koos perega. Aga, minek ja selle sujuvus on ikka muljetavaldav. Piigal suutsin ma minevikus paar korda A6-ga kiirendades südame pahaks ajada. Q7-ga pole see sisuliselt võimalik; 3. Juhiabisüsteemid - Olen usalduse taastanud. Varasemalt kartsin ACC-d täitsa teadlikult, sest mineviku kogemus MB pealt (2019a masin) ehmatas Mind ikka räigelt. Seltsimees pani keset Autobahni mitte kõige väiksemal kiirusel lihtsalt tuimalt pidurid blokki. See oli ilmselt mingi eriolukorra eriolukord, andestame. Aga, ka nö sujuvus ja liigutuste inimlikkus (sõnastame seda nii) oli liiga nurgeline. Audi osas on see sujuvam ja parem, seega häirekellad ei sütti; 4. Eestis pole küll veel kasutada saanud väga palju, aga sattusin välismaale, kus läbi joppamise sattus rendikaks sama aastakäigu Q7. Mis oli Minu jaoks muljetavaldav oli see, et kui hästi töötab nn ummikuabiline. Väga vinge, pole midagi öelda. Teeb kõike ise ja täitsa sellises võtmes, et Sa reaalselt julged autot ja süsteemi usaldada. Eesti tingimustes on aga lugu see, et kui süsteem kaotab ühe oma sisenditest (ntks ei saa aru sõiduradadest, kuna joon on kulunud), siis sisuliselt see katkeb. Eestis olen saanud 50m lõigu kõige pikemalt sõita. Belgias tiksutas ilusti 3,5km pikkuse ummiku eeskujulikult ära; 5. Mugavus ja nisivarustus - Mulle isiklikult on servosulgurid meeldima hakkanud. Samal ajal pean seda jätkuvalt enda perspektiivist lähtuvalt mõtetuks lisaks. Miks? Kasutajat on vaja treenida, et seda sihipäraselt kasutada. Proua osa võttis aega ca 1 nädal, kuni asi kõvakettale jõudis. Laste osa on veel ongoing process. Aga, long story short. Kui ust annab sõltumata sellest lisast pauguga kinni lüüa, siis on nagu on. 6. Reaalne kütusekulu - Linnas on see auto 21" ratastega alati 10-11l/100 vahel (MMI display). Nii naljakas, kui ka ei ole, siis sõltumata ajast ja hetkest on see suures plaanis samaks jäänud. Varahommikune sõit (tühi linn) on kuskil 9,5 - 10 ümbruses. Max ummikus ei ole suuremat numbrit kui 11,5l/100 näinud. Maantee osas olen saanud sõita kuni 50km-seid sutsakaid kuni tänaseni. Parim kütusekulu (mitteühtegi möödasõitu) on olnud 6,7l/100km. Arvan, et pikemal sõidul on äkki võimalik kuhugi 6,0l/100km maanduda. Esimene paak (76l kütust) oli LS 609km ning reaalne kütusekulu 12,49l/100km. A6-e kogemusest tean, et sisuliselt 1" võrdub laias laastus 1l keskmisele kulule juurde. Seega, julgen väita, et ntks 19" ratastega võiks auto reaalne keskmine kütusekulu olla kuskil 10l ümbruses (peamine kasutus linn ja ca 20-30% ulatuses maanteed); 7. 4 ratta pööramine - See on üks punkt, mida Minu arust selle auto osas väga ei rõhutata, aga seda peaks tegema. Kogu manööverdamine on SUPER, s.t, Sa sõidadki ringi sisuliselt kõrgendatud A6-ga. Seda tõestas VÄGA elavalt Minu proua esimesed sõidud selle autoga, kus järeldus oli, et Ta ei saa aru, et midagi oleks teistpidi. Arvestades auto suurust ja dimensioone on see vähemalt Minu hinnangul ÜLIKÕVA saavutus; 8. Natukene nalja ka, auto LS on 60k km ja Minu aju defineeris, et oleks sobilik aeg käigukasti õli vahetama minna. Küsisin siis esindusest, et davai, teeme ära, palju maksab. Sain vastuseks, et sellele käigukastile ei ole ettenähtud käigukasti õlivahetust :). Indrek. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
45.4%
- SQL:
54.6%
]