Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: inaaris[/i] Pikalt on möödunud viimasest postitusest. Positiivne on see, et esimesed 7k km on selja taga. Autoga sõitmine on mugav ja millegi yle reaalselt kurta ei ole. Mida pean veel positiivseks on see, et 3 turvatooliga majandamine auto tagareas on väga ok. Parim Minu tänastest kogemustest. Kui istmed kergelt treppi liigutada ja natukene kuivalt harjutada on kogu protsess yllatavalt mugav. Ehk, kõige põhilisem argument selle auto ostmisel on Meie perekonna jaoks ennast 100% õigustanud. Nyyd negatiivsest. See minikõks, milles auto osales on siiani lahendamata. Kereremont tehti ära, aga juhiabisüsteemid ei teinud jätkuvalt koostööd. Korduvad külastused hiljem selgus, et seda kereosa (bumper) ei oleks tohtinud yleyldse värvida (radarite pimestamine) ja oleks pidanud yhes tykis tutika vastu vahetama. Ilma mainimata on see olukord ja kogu käik jubedalt vihastanud, sest see ajakulu on lihtsalt ulme olnud. Aga, lõpptulemusena oli see nähtavasti kellegi kooliraha lihtsalt. Ja koolirahad peame kõik läbi elama ja kätte saama, s.h ka margiesindus. Loodetavasti on asi järgmise nädala lõpuks korras. Teine negatiivsema alatooniga aspekt on siis selle mootori põhiline risk, ehk ketiliin ning nukad. Auto käis hoolduses ja seal tuvastati, et nukad (kõik 4) vajavad vahetust ning kogu ketiliin. Auto läbisõit on tänaseks 68k km ning ca 15k tagasi tehti yks nukk neljast. Kokkuvõttes on hea, et see just nyyd välja tuli. Kuna perekorralduslikult veedame järgnevad 3a soojemas kliimas, siis “õigemat” hetke nimetatud probleemi ilmumiseks tegelt polnud (2 nädalat enne pikka sõitu) Ehk, ka negatiivses on positiivne. Muidugi, kui Ma teada sain, kui palju see töö maksma läheb (ca 5-6k EUR), siis käisid judinad yle selja. Just mõtte peale, et milline oleks reaktsioon olnud, kui see tulnuks ntks 1,5a pärast, kui auto garantiist väljas juba oleks. Asi, mille peale võiksid kõik inimesed mõelda, kes selle auto ja mootorikombo valikut kaaluvad. Naljakas oli ka see, et see oli esmakordne juhus, kus probleem on tulnud nii välja, et Ma pole seda ise kuidagi tajunud. Muidu kõik ylejäänud kena ja võib tunduda natukene naljakas, aga Ma olen siiani selle ostuga väga rahul. Jälgin siiani auto24 episoodiliselt, et mis seisud Q7 maastikul on, kuni tänaseni pole veel paremat varianti tulnud (Minu kriteeriumid). Seega, joppas ja räigelt. PS! Kuna aeg tiksub armutult, kelder on vaja tühjaks saada ja uues asukohas naelu ei kasutata, siis yle on yhed 285/45/R21 Michelin X ice (või Ice X) naastud (kasutatud, aga korralikud). Kui kellegil on vaja, võtke yhendust, saame soodsatel tingimustel kokkuleppele. Indrek. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.1%
- SQL:
70.9%
]