Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: diffas[/i] Ma ei polegi midagi uut siia kirjutanud peagu aasta aega. :) Midagi on ikka vahebeal juhtunud. Sellel kevadel mul murenes väljalasketoru seest ja viskas metallitükit turbosse -> turbo kaputt. Uurisin asja ja selgus et 2.7bit mootoris on täpselt samasuguseid probleeme olemas. Mul lihtsalt mootor koliseb, ni ma ei lihtsalt ole kuulnud seda et seal on mingid osad lahti ja puru läinud. Juhul kui tahad endal asja uurida, siis käi koputamas ja kuula kas heliseb. Kui heliseb, siis vaheta ärä. [img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/20120422_003.jpg/_smaller.jpg[/img] [img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/20120422_001.jpg/_smaller.jpg[/img][img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/20120421_003.jpg/_smaller.jpg[/img] [img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahinrikki/20120421_001.jpg/_smaller.jpg[/img] Selliseid tükke oli turbo vnt-tiibade vahel: [img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/ahtimessarojuja.jpg/_smaller.jpg[/img] No ei probleemi. Helistasin fin-turbosse ja küsisin kas mul mingit võimalust on seda korda saada? No parandame ärä. :) Muidugi kuna turbo oli katki ja peab nagunii mingit uut osa ostma, siis tellisin sellele Veelgi suurema turbiini. Kuna alati peab ju suurendama. :) Vana oli 50/45mm ja uus on 51.5/47 mm. Ja kuna tegemist oli vanema tiiva-profiiliga, siis se ei spooli enam niin hästi kui vana turbo. Enamvähem mingi 400 pööret hiljem spoolib. Kompressor on sama mis enne. Nojah.... Se nälg. Se kasvab alati. Peale selle ostsin endale teise uue turbo ka ikka seltsiks - gt3071r 0.64. Seda ma pole veel kinni krutinud ja loodangi et selle talve jooksul saaks kinni. Selle aja kui turbot ei olnud ja pidin autoga ikka liikuma siis ehitasime sinna bolt-on sdi-kiti :D [img]http://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/random/v6_sdi_kit.jpg/_smaller.jpg[/img] Peale selle pole palju midagi muud teinud. Sissesõitu on mingi 32tkm tulnud. Suvel ostsin veel alla BC racing coiloverid ja suurendasin pidurid 288->312 b6 oe-osadega. Muidu polegi eriti midagi teinud. ainult sõitnud. :) Paneme ikka mingi videoklipi ka :) : [url=http://www.youtube.com/watch?v=gDU01wV0o1U]60-200[/url] (Vabandage mu Eesti keelt. Ma ei eriti oska. :D) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.5%
- SQL:
51.5%
]