Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: RTamm[/i] Tervist, ehk keegi mäletab veen aastate tagustest aegadest tänaseks väikest viisi "barn find'iks" muutunud A4 B5 [img]https://www.upload.ee/image/10443402/IMG_0947.JPG[/img] Üle aastate mõtlesin et kirjutan natuke sellest autost ka, juhtunud on temaga selle aja jooksul palju. On olnud ilusamaid aegu, on olnud halvemaid ning ka hetki, mis panevad kukalt kratsima, mis ja kuidas nüüd edasi ning kas enam. 2 aastat tagasi juhtus kehveim asi, mis juhtuda saab, nimelt ühel hommikul otsustas ta enam jälle mitte käivituda, . Õnneks oli toona võtta teine B5 ja sellega sai oma sõidud kõik tehtud. Uurima hakates sai selgeks et sel korral on säde kadunud ning esimese asjana sai hakatud vaatama mis hammasrihm teeb viimane oli ilmaselt vanuse tõttu väsimuse märke näidanud ja välja veninud ( üle 4 aasta peal olnud ) nii et nuka ratta peal sai seda suurema jõu kasutamiseta edasi tagasi vedada, hea tahtmise korral oleks saanud ka maha tõmmata. Edasi tuli kukla kratsimise voor, kas vahetada hammarihm koos juurde kuuluvaga välja (tagant järgi olen korduvalt mõelnud, et oleks võinud seda teed minna, oleks palju peavalu olemata olnud) või tõsta 2.6 asemele miski vähe teine mootor ja edasi minna. Mõtteis tekkisid kas 1.8T või 2.8 30V. Juhtumisi tõi vana pinginaaber Soomest ühe avariilise 2.8 juppideks ja hind mida ta selle mootori eest küsis pani kaalukausi kalduma mootori vahetuse poole. Mõeldud tehtud, töölt puhkus võetud, auto konna peale ja sai ta Tallinnast Võrru viidud ning alustatud mootori maha kiskumisega ja sama ka doonoriga, kust sain veel igast pudinaid ja lisavarustust, mida veel enda autol küljes ei olnud (nendest asjadest kirjutab hiljem järk-järgult). [img]https://www.upload.ee/image/10443400/IMG_0085.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10443410/IMG_0086.JPG[/img] Puhkuse lõpuks oli doonor juppideks tehtud ja parematele jahimaadele saadetud ja enda autole uus süda koos käimakastiga vahele tõstetud ja siis hakkas kõik allamäge minema. Küll ei sobinud üks asi, küll teine asi ning sai selgeks et mootori swap polegi nii kerge ja lihtne lugu nagu kunagi mulle räägiti. Kõige suuremaks mure kohaks tekkis aga see et mootori aju, võti ja immoplokk ei tahtnud oma vahel suhelda olgugi et kõik asjad pärinesid samalt autolt ja ümber tõstetud minu B5 peale, aga siiski, nii jäid hääled kuulamata puhkuse ajal. Sai hakatud juppe tagaotsima, mis puudu ja järsku olid kõik lammutatavad 30V B5 ära jupidatud ja kui maa alla vajunud ja nii see projekt esialgu aastaks ka seisma jäi lisaks ka aitas kaasa päeva kohane teema milleks oli pidev aja puudus. Aasta hiljem tekkisid eraelus muutused, kolisin Tallinnast ära ja sai ka otsustatud auto omale lähemale tuua ning nagu taeva imena tutvuste kaudu sain endale uue doonori milleks oli päevi näinud ja peksa saanud 2.4 mootoriga A4 B5 kust sain nii mõnegi varuosa, et enda omale elu sisse äratada ja kapoti alust natukenegi kokku saada kuid kahjuks puudus sel autol üks väga tähtis asi - väljalaske süsteemi esimene osa, ehk kattidest kuni resonaatorini. [img]https://www.upload.ee/image/10443454/IMG_0639.JPG[/img] Mingi hetk aga tekkis jälle motivatsiooni puudus ja töö juures tulid kiired ajad ning nii auto jälle seisma jäi oma aega ootama, millal temaga uuesti tegelema hakatakse. Suve hakul sai aga asi uuesti käesile võetud ja tegema hakatud, eesmärgiks sai püstitatud hääled kätte saada ja maksku mis maksab kasvõi 1 väike tiir teha. Sai alustatud nina uuesti puhtaks tõmbamisega ning vahetusse läksid: * hammarihm koos rullikutega * veepump * genekarihm * jahutusradikas (2.6 oma enam ei sobinud 2.8 30V mootoriga kokku) * roolivõimupumba ja rooli lati vaheline voolik sai ringi tehtud et 2.6 ja 2.8 roolivõimu toru ja voolik omavahel kokku sobiks) * karterituulutus voolik * süüteküünlad * gaasitross [img]https://www.upload.ee/image/10443486/IMG_1170.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10443491/IMG_1177.JPG[/img] Kui kõik operatsioonid tehtud, sai nina uuesti paika rihitud ning pärast käivitumist saingi oma esimese tiiru tehtud, küll pool piduse ja mõningate puudu olevate detailidega, kuid sellest hoolimata oli vunts 500 peal. Et jutt liiga pikaks sel korral ei läheks, jätkan salongis toimunuga mõnel teisel korral, kui selle osakonnaga ühele poole saan. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.3%
- SQL:
58.7%
]