Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Läbisòidud muutuvad iga aastaga üha olematumaks. Auto on kodus kindlalt taandunud pingipoisiks, kes teeb pühapäeviti kerget trenni. Mòneti on huvi otsas, teisalt on auto ka valmis ja visuaalselt peale esinina midagi teha pole. Vòtsin Revalist ja Forsist facelift nina detailidele hinnapakkumised ning otsisin euroopast ja lähimaadest ükshaaval odava hinnaga tükke. Peaaegu läks juba asjaks, kui uksele koputas hoopis teismoodi kratt. Olen koguaeg olnud kindel, et selle auto vedrustus on ideaalne. "Pehme", samas madal ja väga hea väljanägemisega. Erineva komplekti vedrudega sai balanss eest ja tagant ideaalset paika. Uute velgede ja rehvidega saab isegi nelja inimese ja täis pagasnikuga probleemivabalt kulgeda. Aga moega peab kaasas käima ja uusi asju peab proovima. Kus siis veel, kui mitte selle auto peal. Kindlasti ei ole eelseisev vedrustuse muudatus kuidagi vajalik. Pigem on tehniline huvi asja vastu ja vòimalus midagi uut proovida. Puhtalt "show" element, mis vòiks üldist sòitu mugavamaks teha. Muudab sellise madala autoga liiklemist ka veidi ehk lihtsamaks. Parkivas asendis saab auto väga madalaks lasta. Siiski ei kavatse ma kuidagi velgi hakata koopasse laskma, vaid viisakalt velje ja rehvi vahetuslähedusse. Uueks vedrustussüsteemiks üks enim kiidetud ja kasutatud kombosid. Töökindel ning aastate jooksul välja arendatud managment koos parima reguleerimisvòimalusega raua osas. Audi A5 B8 Airlift performance kit koos Accuair VU4 managment juhtimisega: *B8 platvormile välja arendatud performance seeria reguleeritava kòrguse ja jäikusega coiloveramordid koos airlift patjadega. *Armeeritud rattakoobaste òhutorustik ja nailon torustik kòhu alla ning pagasnikusse *Accuair VU4 managment vedrustussüsteemi juhtpaneel *Accuair E-level òhkvedrustuse juhtaju koos nelja kòrgussensoriga *Accuair B8 platvormi kòrgusregulaatorite kerekinnitused ja vedrustuse kinnitused *Accuair E-level touchpad managment kogu vedrustuse juhtimiseks *Accuair I-level bluetooth juhtimine ja onboard wifi. Juhtimine läbi telefoni. *Airlift 4 Galloniline 4 väljundiga alumiinium òhupaak * Dual dump silencer, ehk topelt "Air Out" vaigistus. Ei tee kere madaldamisel autobussi moodi vussu. *Zenith OB2 must dual compressor. Vòibolla hiljem ostan ühe juurde turvalisuse mòttes. *A5 B8 varuratta pesasse sobiv kandeplaat kompressori ja managmendi jaoks. By: Only Charged Dubs *Veefilter, juhtmed, kaabeldus, stutsid, ühendused, pistikud, releed, ròhuandurid jne. *väga väga head, lihtsasti arusaadavad ja piltidega varustatud manualid nii esivedrustuse, tagavedrustuse paigalduseks. Lisaks managment osa manualid. Tegu sellisel kuju bolt on kitiga, kus on vaja puurida môned üksikud augud+ pagasniku install. Kòik peaks mahtuma pagasniku mati alla, va òhupaak. Paagi tahaks katta punase alcantaraga, mida luugist üle jäi. Touchpadi plaanin panna sigareti süütaja liugkatte alla. Kôik peaks jääma vôimalikult peidetud ja viisakas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.8%
- SQL:
62.2%
]