Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kogu õhkvedrustuse süsteem on paigaldatud nüüd ja testitud(rõhulekked, kõrgused jne). Kõik management asjad on Accuair. Vedrustus(padjad ja reguleeritavad amordid) ja õhupaak Airlift performance. Üks kompressor on Airzenith, teine gramm väiksem dublikaat on Tomas compressors, lisatarvikud eritellimisega Hydroscandist, kuna kõik asjad on tollmõõdus. Elektriosa kohalt jämedad kaablid, kaitsepesad, jagurid jnejne. Palju eritööriistu paigalduseks. Komplekt oli A5 kerele mõeldud, aga töömaht on sellegi poolest suur. Mod: Topelt kompressorid, suur õhupaak koos custom väljanägemisega(4 gal), 3/8`` toitetorud ja kompressori süsteem, avarii survestamisvõimalus läbi ventiili (ka kondentsvee drenaaz), E-level ehk iga ratta jaoks nurgaandur + i-level ehk mobiilist juhtimine (WIFI), veekogujad 2tk, üks neist manomeetri ja max surve regulaatoriga. Sai enamvähem nii kvaliteetne asi, kui võimalik. Ka üks eelistatumaid oma töökindluselt. Juhtimise osas on nii palju võimalus sättida, kui ise soovid. On 3 erinevat niiöelda automaatkõrgust(kõiki saad ise vedrustuse käigu pikkuses salvestada) + lisaks totally aired out funktsioon, kus auto on kõhuli. Sõidufunktsioonis on auto täpselt samal kõrgusel, kui oli ennem staatiliselt. Lisaks siis aste 3 on mul garaasi sõitmiseks(nina kõrgel ja tagant ka kõrgemal). Aste 1 on madal parkimisreziim või showoff veeremine. Aired out siis ainult kohapeal seismiseks. Igat ratast saab eraldi salvesta ja sättida sobivaks. Lisaks saab autot liigutada ka silla kaupa. E-level monitoorib auto kõrgust sõidu ajal pidevalt ja raskuse, pinnase, kalde muutumisel korrigeerib nii, et auto on koguaeg salvestatud kõrgusel. Istub 4 meest sisse, siis sõidukõrgus on sama, mis 1 mehega. Patjadesse tuleb veits rõhku juurde lihtsalt. Süüte sissepanemisel tõuseb auto momentaalselt sõiduasendisse nr 2, ehk väldib supermadalas asendis kogemata sõitma minemist. Juhtpuldi valgustust saab regullida jne. ise kasutan hetkel rohkem pulti, kui telefoni. Puldi tahaks paigaldada käigukangi ette liugklapi alla. Eks seda jõuab teha veel, kuna vajab natuke selle katte aluse lõikamist ja viimistlemist. Stopperi järgi tõusis maast aste 3ni 1,5 sekundiga, ehk väga kiiresti. Eks torud on jämedad, kompressorid võimsad ja varupaak suur. Managmendil on ka topelt õhutoide. Eeldasin, et kompressorid teevad suuremat müra, kuid seal katte all on lihtsalt aegajalt mõningane urin, kui pidevalt vastu maad lasta ja siis jälle üles upitada. Vedrustus on pehmem, kui HR vedruga oli. Samas on ta võrreldavalt konkreetne ja kangutades ma aru ei saanud, et hakkaks külili minema. Tagaamordid tahaks natuke tagumendi järgi pehmemaks keerata. Üldiselt väga lahe mänguasi. Hobiautol kindlasti raha väärt ja minujaoks lisaks palju funktsionaalsust. Samas kaotasin natuke pagasiruumi sees ja kogu ruumi katte all. Kahe otsaga asi. Natuke rohkem pilte, et liiga kuiv möla poleks. Paljud on sarnased, aga tegelikult näeb kõrguse erinevusi. Seda 1. poolmadalat astet liigapalju ei hakanud pildistama, kuna see erinev täismadalast niivõrd vähe, et fotolt ei saa aru eriti. [img]https://www.upload.ee/image/8772392/IMG_9348.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772394/ok.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772409/IMG_9337.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772412/IMG_9342.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772413/IMG_9349.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772419/IMG_9350.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772422/IMG_9352.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772429/IMG_9355.jpg[/img][img]https://www.upload.ee/image/8772431/IMG_9353.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772432/IMG_9356.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772433/IMG_9363.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772437/IMG_9371.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772438/IMG_9379.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772439/IMG_9380.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772440/pult.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8772441/ilevel.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.0%
- SQL:
58.0%
]