Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Tere. Pole siia suurt enam kirjutanud midagi, sest meil on uue elukohaga palju tegemist ja sissesättimist olnud. Suvel käisin selle autoga Fittedfestil(peamiselt madalate autode üritus) ning selleks sai ostetud Ingo Noak tuningust splitterkomplekt. Värvisin ise toore ABS plastiku kodus Gloss Blackiks. Tundus äge kombo küll sealses ürituse formaadis, aga tegelikult kerejoontega eriti ei sobinud ja nägi selline lai pann välja. laiendite ja maa vahe oli alla 1 cm tühjade patjadega... Eks igaüks selle foto järgi ise otsustab, kas oleks meeldinud või ei. Igatahes müüsin selle komplekti kogu täiega järgmisele õnnelikule Slovakkiasse edasi. [img]https://www.upload.ee/image/10620434/IMG_6306.JPG[/img] Pidurisadulad värvisin glasuur punaseks, lakkisin ja laki alla mustad logod. Minuarust oli õige otsus ja endale meeldivad palju rohkem. Suured pidurid paistavad nüüd välja ka ja sobivad tuledega ning sisutemaatikaga. Esimesed RS6 396mm kettad on ka vahepeal vahetatud, sest vanad tekitasid vibratsiooni, mida ei saanud ka Vihur enam freesiga välja. Kes tahab, võib omale ilusad suured seinakellad garaasi teha. [img]https://www.upload.ee/image/10620437/IMG_9833.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10620683/22222.jpg[/img] Continentalid väsisid kah keset suve ära ning uued rehvid tulid suhteliselt hea hinnada Dunlopid. Meeldivad visuaalselt, kuna on natukene pontsakamad kui eelmised ja välissein on ilma suurte kirjadeta. Väike pisikeste tähtedega markeering ainult ühe ca 5 cm osa peal. :cool Kuna sellel aastal oli Raceismil väga populaarne quick-click-connect poltpuur, siis isaga koos ühise aja veetmiseks keevitasime sellise vahva puuri kokku, mille värvis Rando AMRst ära. Poldid roostevabad ning puur kolmeosaline. [color=Red]Puur loomulikult igapäevaselt kasutusel pole, seega ei tasu nüüd praktilisust otsida. Tegu puhtalt Fittedfestiks tehtud nodiga.[/color] [img]https://www.upload.ee/image/10620450/fitted_fest_2019_mt_54-cbe3ec7c-fcec-469d-8c1e-89d6abb68c35_s1200x0_q80_noupscale.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10620472/IMG_6226.JPG[/img] Tehnilises pooles suurt pole midagi tehtud. Õhusüsteemile panin veoka pidurisüsteemi alkoholi sisse 2 teelusikat ning 2 korraliku 18BAR (Süsteemirõhm ca 11-12 BAR) veefiltrit ennem ventiiliplokki. 0- lähedaste tempide puhul hea ennetus ja soovitus just accuair ja airlift süsteemidele. Õlivahetusel ja filtritel vist ei hakka peatuma. Sisselaske kollektorites olevad klapid on tänaseni välja programeerimata ning üks pool hakkas mootorituld vilgutama. Ei tahtnud tol eluaseme vahetuse hetkel ülemist otsa lahti võtta ja programmeerimisega tegeleda. Polnud aega autot PRJ juurde viia ka, kuigi peaksin seda mingiaeg tegema ikkagi. Vahetasin kulumise tõttu ühe varda koos alumise munakaga ära(oli garaasis kohe võtta). Poolast tellisin 20 euroga ühe vahva kiti VDO mootori liikumise piiramiseks õiges vahemikus. Pole plekist kärakas vaid tugev roostevabast metallist tükk, millele õiged mõõdud siis antud. Eks ilmselt arvamusi on erinevaid ja võiks lõpuks ikkagi välja ka kodeerida, kuid minul juba 4000km ja 2 tuttaval igapäeva autol toimib sellega juba ilmselt rohkem ka. Põhimõtteliselt võiks klapid välja võtta ja ülejäänud kiti ka asemele panna, mis klapid pimedaks teeb ja kollektorile varda otsale punn ette. Arvutiga anomaaliaid pole ning kõik tundub toimivat. Kui varras lihtsalt lahti võtta ja klappe mitte välja võtta, siis mootorituli ja veaerror küll põlema ei lähe, aga kuna klapid on kinnises asendis, siis mootor on veits jõuetu ja nii ilmselt sõita ei tasu. Detailid kinnituvad VDO kuuskantide alla ning 3 minuti töö nende paigaldus. Selline lihtne ja labane laisa mehe remont, kuid toimib. [img]https://www.upload.ee/image/10620590/Brackets1.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10620592/Brackets2.JPG[/img] Roolikardaanid määrisin ära, kuna alumise liigendi kuivale jäämine on teatud tüüpviga just oma keskkonna tõttu. Mul hakkas ka kergelt raskemaks minema. Saab näha, kas lähiaastatel vajab siiski vahetust või ei. Sügise puhul mõned pildid ka kodu lähedalt metsast. Kui on madalama väljanägemisega auto huvilisi [img]https://www.upload.ee/image/10620624/IMG_9803.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10620625/IMG_9812.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10620629/IMG_9816.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10620645/IMG_9849.jpg[/img] Kui on tavalise väljanägemisega auto huvilisi [img]https://www.upload.ee/image/10620652/IMG_9839.jpg[/img] Kui on maastikuauto armastajaid [img]https://www.upload.ee/image/10620661/IMG_9840.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
50.8%
- SQL:
49.2%
]