Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Hea küsimus arvestades Accuairi saatust. Aga muretseda ei tasu. Miks? Kogu selle vedrustuse ja managmendi hind on ja oli kooskólas kvaliteediga. Esiteks see süsteem on lahedaim ja mängulisem ost siiani kogu auto juures ja a5 platvormile kindlalt parim kombo turul. Ainule selge miinus üle maailma on teada ja see on praku hind. Kogu komplekt pole samalt tootjalt vaid teiste välismaa kasutajate kogemustele tuginedes kokku pandud toimivaks lahenduseks. Kaasatulnud Müügilehel oli uue komplekti hind ligi 6000 eurot. Juurde eraldi vótsin kóik stutsid, liited ja 3/8 liinid hydroscandist+ 1900 eurot. Ainukese teadatuntud lapsevea esimeste püstakupatjade puhul lahendasin odavalt ja loominguliselt. Originaale ma ei kasutanud üldse ja parandatud versiooni eest küsiti mitusada euri kahe puksi eest. Garaasi 3T tungraua puhvritest freesitud puksid toimivad siiani. Uusi saan Motonetist. 3aastat on süsteem mureta olnud ja sóita on väga hea, ka kurve painutades. Rääkimata mugavusest ja kórguse automaatikast. Kombo on üle maailma testitud ka talvel ja radadel edestab enamus coile ka sportlikus vótmes. On ka sellel setil coilide jäikus regullitav ees ja taga. Kóik see eeldab ka ennem paigaldust, et veermik on korras. Sel kevadel panin seoses aku teemaga reguleeritava väljundpingega selfmade voolu stabilisaator “ajud” +12v ja IGN 12v toiteahelatele. Süsteemi max pinge on 16v ja 15.4V peal hakkas managment ülepinget registreerima. Aku vahetatud ja kodeeritud AGM->PB. Lihtsalt sellise seisva ja garaasikaunistusena esineva auto peal AGM ei pidanud vastu. Lisaks kompressorite hetkeline suur voolutarve ja uuesti takkalaadimine. Dailyna poleks muret, selliselkujul aku managment ei saanud enam midagi aru. Iga aasta uut AGM osta ka ei tahtnud enam. Muid muresi pole nagu olnud. Minul on airlift performance coilid ja padjad. Accuair ei pakkunud liiga veenvat setti tol hetkel kerekinnituste tóttu ja Airlift on reguleeritavam ning lópuni välja töötatud highend toode, mis istub 1:1 veermikku. Padjad ja amordid on kvaliteetsed. Neid saab osta vabalt. Liitmikud ja stutsid on Hydroscand. Reegel on, et stutsid tuleb vótta nii head kui on saada ja panna niivähe kui vóimalik. Neid stutse on kokku palju ja vóimalike lekkeid esimesel korral peale paigaldust tülikas kórvaldada. Eriti kóhu alt ja logarite vahelt. Esimesed püstaku voolikud tuleb kindlasti valida kvaliteetsed ja topeltarmeeritud. Kóike neid saab osta. Kompressorid on 440cc viaair ja releed 100A. Need on tootmises. Elevel ja ilevel on accuair. Aju, ventiiliplokk, puldid, kaabeldus, kogu nurgaandurite komplekt ja juhtmed on tootmisest maas. Kui lendab, siis järelturg on veel olemas. Saab saksast ja usast ka. Vóimalik, et ostan ühe uue aju ja 2 kórgusandurit varuks, kui peaks probleeme tekkima. Ventiiliplokid on suuremosa manuaalsed, lihtsolenoididega ja remonditavad varuosadega. Varuvariant on osta airlift performance seeria managment, ventiiliplokk ja pult. Samas Accuairil on täna tekkinud teatud eksklusiivsus ja mänguilu/vólu. Ka on süsteemid arulagedalt hinnas. Róhuandurid, spets alumiiniumpaak, róhukellad, kellaandurid, kondentsi filtrid, óhutid jne on tegelt random kaup. Samamoodi andurite margipóhised silla ja kerekinnitused, mille sablooni järgi saab uue teha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.3%
- SQL:
57.7%
]