Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Olen seda autot omanud tänaseks 6 aastat. Kui ehitamine välja jätta, siis on jube hästi vastu pidanud auto. Olen selle autoga väga palju õppinud ja väga palju uusi inimesi kohanud. Minu käes on auto reaalselt 100 000km sõitnud nende aastatega. Esimestel aastatel ca 25k aastas. Viimase kahe aasta peale kokku ehk vägisi 10 000km tuleb. Peale ostu tegin mootori tarkvara ja sai eemaldatud dpf. Kas ma täna seda VKMis enam teeksin, ei tea. Lisaks paar aastat hiljem parin 3`` downpipe koos rs5 modifitseeritud püttidega. 200 000 pealt kastiõli ja filter koos sillaõlidega. Midaig läks tegija juures nihu ja tegin veelkord kasti üle ja tegin ka mehhatroonikaploki puhastuse. Kastil midagi viga polnud, sõidab siiani. Kütusefiltrid, õlid, jms filtrid on igaaastane teema. 2. kasutusaastal puhastasin kollektoreid ja egr klapi. 2x olen vahetanud vdo vardad. kõik rattalaagrid on uued + esimesed veovõllid. Üleeelmisel aastal said uued kõik termostaadid. Eelmine aasta vahetasin 2. korda aku ja praegu on lõplikuks lahenduseks happekas. Sellisele seisvale autole pole AGM vaja, millel veidi teistsugune elektrit tarbiv vedrustus. Eelmine sügis said uued mõlemad aknatõstukid ja 260 000km hoolduses jälle uus kastiõli ja filter. 2021 kevadel vahetasin mõlemad kollektorid täiskomplektsete uute vastu koos varrastega(suured loksud), panin uue egr jahuti(lekkis), uued eelsüüteküünlad, stendisin pihustid ja vahetasin pihustitihendid. Mõned voolikud, tihendid jms said uued. Õli või vedelikelekkeid pole kunagi olnud. Kett ei lagise, õlitase ei tõuse ja millegiga ei segune. Muid asju on veidi raske hinnata. Kerel on palju asju vahetatud kerepaketi tõttu. On uued tuled, on uued pidurid, voolikud, poldid jms. On teised veljed. On teine sisu, rool, konsoolidetailid, osaliselt elektroonika, heli, vedrustus jne. Läbi aastate siiski alati mu varuautoks olnud ja pole kunagi teele jäänud. Ei nagise, sõidab otse, on väga kifti välimuse ja showelemendiga auto. Siiski olen aru saanud, et minul ei ole temale enam midagi pakkuda ning tõttöelda ei ole tal ka mulle. Olen otsustanud sellel kevadel autol maha müüa ning sealjuures üsna kerge südamega. Kuna soovin RS6 kõrvale ühte RS veel, siis diisel A5 sealjuures hobikana pidada on piltlikult kaugel surnuaial käimise tunne. Väga surutud oleks temaga sõitmine. Nagu ka kirjeldasin, tegin kõik vajalikud asjad korda. Auto on võimalik osta täpselt nii nagu ta nendel piltidel on. Kaasa annan ka showürituse jaoks puuri ning katalüsaatoriga OEM püti. Midagi ei jupita ja eraldi ei müü. Kui soovi, saab auto ilma velgedeta osta. Palju või vähe, aga auto hinnaks on 14 000 eurot tingimisvõimalusega. Kui enamus 176kw on turul 8-9-10k, siis see hinnavahe on üksnes vedrustuse hind. Aastate jooksul olen siia kümneid ja kümneid tuhandeid eurosid ainuüksi ehitusosade näol sisse pannud, mida ma tegelikult tagasi saada ei looda. Siin on ka vägapalju detaile, mis on esmapilgul jäävad märkamata, kuid loovad terviku. Kindlasti pole see auto talvel sõitmiseks ega ka kõige parem variant Tallinna linna kündmiseks. Ta on täna ikka pigem selline ilusa ilmaga poeskäimise auto või minujaoks oli ta rohkem Soomes autoüritustel chillimiseks. [img]https://i.imgur.com/RHJnVbR.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/cA4ur8M.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/FJ9jqgX.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/iOFvkuB.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/ZlJG3wn.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/BFSoiNZ.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/BSZ5Urf.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/baj9iRt.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/f1oHoKJ.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/udWvkYp.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/ncof6Kv.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/3kEGgYB.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/8S3YenP.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/eR64Gv2.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/J27BaQK.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/uKWuGeN.jpg[/img] https://i.imgur.com/Jl3MdWT.jpg [b][color=red]Märkus moderaatorilt:[/color] Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix![/b] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.5%
- SQL:
61.5%
]