Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 3.0 245kw - 2010 - Ricky
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Ma ei saa, sõidan Eestist ära. Rahas pole asi. Kui ma õigesti mäletan, siis ma tegin selle softi kuskilt soojalt maalt sulle ise remote-ga nagunii. 95 vist oli isegi sees esimene kord ja pärast sai ringi tehtud 98 peale? Nende kattidega võib olla ka mingisugune probleem sukkadega, et vibra kandub edasi/tekib resonants. Softi pärast need sealt kindlasti ei lahku. Need vibreerivad füüsiliselt katki. Ma võin sulle 100% kinnitada, et softiga isegi hea tahtmise korral ei õnnestuks niimoodi teha. Isegi kui teeks maailma kõige sitema softi :D Ma arvan, et mootoris sulaks enne kolb ära, kui katiga tekiks probleem. Paraku on see massiline probleem nendel autodel, ka stock softiga. Aga peale metallkattide sisse keevitamist on üldiselt pidama jäänud alati. Ma prooviks sukad ära vahetada summutil ennekõike. Näiteks 4.0 TFSI-l on konkreetselt TSB sest räme vibra on 3000 pöörde juures osadel. Sukkade (või siis uute summutite, nagu tehas ette näeb) vahetusega vibra kaob. Mulle on mitmel korral tulnud tuuningusse selline auto, millel oli juba katt lahti ja kõrises sees, soft täiesti stock. Mingi hetk hakkasin kontrollima sellist asja kõrvaga... Segu on su autol 11.8-11.4, see piisavalt rikas, et 1 bari boostiga ei toimu mingisugust retsi ülekuumenemist, samuti on see palju rikkam (= jahedam) kui stockis. Ma ei aja nendel autodel just nimelt kattide tõttu segu eriti lahjaks. Rohkem jõudu teeb 12.3-12.5 seguga, hoian alati pigem safe selle. Vahet pole kes sulle sinna softi teeb, ma arvan, et need kaks asja ei ole omavahel väga seotud. Ausalt öeldes mul ei ole 100% vastust, miks osadel need katid sealt lahkuvad. Esineb nii B8 kui ka C7 peal seda. Loe siit ka: [url]https://www.audizine.com/forum/showthread.php/725584-Discussion-Possible-solution-to-destroying-catalytic-converters[/url] Ma ei ole kunagi näinud ühelgi autol, et need ära sulaksid (s.t. temp liiga kõrge), vaid pigem on probleem olnud selles, et füüsiliselt kukuvad tükkideks... Kärg eraldub seinast. Kui sa tahad autot nagunii müüa, äkki on kõige lihtsam full stocki kirjutada? Võib-olla on lihtsam müüa ka nii. Kuigi kui keegi rinkale vms läheb stock softiga, siis ma olen kindel, et nendel ka seal pikka pidu pole. Veel: [url]https://audisrs.com/catalytic-converter-failure-t60142.html[/url] 259 postitust: [url]https://www.audizine.com/forum/showthread.php/760957-The-Official-Blown-Catalytic-Converter-Thread[/url] Mingi vend, kes autole vähe rohkem pähe andis sai garantii korras 3x uued jne... Kuivõrd seal on mingi miljoni erineva tune-ga tüübid, siis ehk see rahustab sind natuke, et ei ole vahet, kelle soft on (ka Audi enda!) ikka feilivad need katid. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 3.0 245kw - 2010 - Ricky
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.9%
- SQL:
56.1%
]