Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wtf_[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] C7-me madaldusinfo on jah juba ammu saadaval, kuid mina olen keeldunud seda tegemast (liiklusohutuse pärast, kuna teades kui peen see radarisüsteem on, ei saa kindlasti väita , et 17mm midagi ei mõjuta), ega soovita ka, eriti kui autol distronic ja muud peened pudinad. Elu on näidanud, et rehvidele ei mõju samuti selline tegevus hästi. Siin nii mõnigi C6-s tavaasendisse tagasi kirjutatud just seepärast. Mõtle natuke laiemalt, mis saab siis, kui on avarii ja hakatakse asju natuke peenemalt uurima. Arvatavasti on rahakotile valus. Arvutiga natuke kaugemale minnes on võimalik väga paljutki tuvastada (ka kaskopettuseid). muidu auto tipp-topp, eeskujuks C7-e huvilistele meestele, milliseid otsida. Tean, kui raske on leida sellise varustusega C7-t, eriti veel Allroadi. Edu.;) ... [/quote] Igalpool õpetustes on kirjas "Audi-approved drop is 17mm", aga ma ei tea kust see info võetud ja kas tõene - hetkel kiiruga kindlat tõestust/allikat ei leidnud. Kas sama kerega nt S/RS masinad pole kohe madalamad? Audi499 ütles samuti, et tegelikult ju saaks ACC üle kalibreerida esinduses. Nagunii kõik need abid on soovituslikud ja ei taga õnnestumist. Juht vastutab lõpuks ikkagi liikluses tehtu eest. Manuaalis samuti kirjas, et roolis peab alati ise valvas olema, sest abid võivad asju valesti hinnata. Mul bemmil originaalina pani mõni kord ACC samuti segast (isegi ka uue anduri ja just kalibreeritud seisundis). Aga eks ACC kalibreerimist võib uurida küll. Samuti peaks tegelt top-view kaamera süsteemi üle vaatama (või isegi enne ise katsetama, kas kõrgus mõjutab -> nt üles-alla lastes jälgima, kas kaamera pilt adjustib ise ennast kaasa vastavalt kõrgusanduritele või ei). [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i]... PS. Kui soovid baranka asemele sportlikku kolme kodaraga rooli, siis hangi ümmargune bag. Rooli võid minult saada, kui huvi. [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181363]LINK ROOLILE[/url] [/quote] Just selle ümmarguse airbag'i saamine raske ongi :D Roole päris palju saada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
32.1%
- SQL:
67.9%
]