Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wtf_[/i] Musta võre/märgi mõtlesin algul teha, aga nüüdseks see idee ära vajunud. Teisi värvi peeglikorpuste vastu ka huvi pole. Musta idee hakkas silma Saksa kuulutusi vaadates, kui enda omagi otsisin: [img]https://www.upload.ee/image/9665311/7AE3656D-BD5C-4514-969C-91B94332526E.png[/img] ====================================== Pole pikalt tegemistest kirjutanud, seega ajalises järjekorras: [b]* Tagumise kojamehe deaktiveerimine[/b] tagurpidi käigu sisselülitamisel (tehtud VCDS'iga) - et ei lõhuks talvel seda. Samas eks nüüd oht, et jääb kinni, kuna ei kasuta :D [b]* Tagumise pagasikatte kaasavedaja[/b] (8W9868954 4PK) vahetatud [img]https://www.upload.ee/image/9664156/71073-1.JPG.jpg[/img] Kusjuures hooldusajaloost vaadates on neid ennegi vahetatud (seega kulukaup vast). [b]* Käigukasti dünaamiline õlivahetus, vahekasti ja difri õlivahetus @ 215 000 km / 02.2019 / Hõbenool [/b] Kuna auto juba üle 200k ilma kastiõli vahetuseta sõitnud, siis sai lastud õli ära vahetada (lisaks ka difri ja vahekasti omad). Otseselt muresid kastiga ei olnud. Ainukese asjana see 7-8 käigu pendeldamine (millest ka enne olen siin rääkinud): [quote] Maanteel õrnal tõusul 7-8 käigu vahel pendeldamine, muidu toimib kast hästi. Video ka sellest: https://youtu.be/iVabtJkMzUM (videos näha, et püsikiirushoidjaga 100km/h sõites hoiab alguses ilusti 8ndat käiku, aga teel tuleb tõus ja hakkab 8->7->8->7 vahetama, lõpuks kui sile tee jätkub hoiab ilusti jälle 8ndat).[/quote] See tundus nagunii olevat pigem tarkvaraline teema. Tööd teostati Hõbenooles (kahjuks kasti tarkvara nemad uuendada ei saa): [img]http://riek.lagom.ee/pics/upload/2019/03/06/20190306225123-a14e1b13.jpg[/img] Tean, et ZF soovitab tavalist õlivahetust (ja teha tihedamini), aga kuna selle õliga oli juba üle 200k sõidetud otsustasin seekord dünaamilise kasuks. Kuigi huvitav on see, et Audi esinduse pakkumisel 10l õli (kuidas nad vahetavad? tavalise vahetusega ju nii palju kätte ei saa..) Sai võetud enne ka Audi pakkumine (mis veidi karm - õli liitri hind ulme -> siinkohal ei saa rääkida ka Audi kvaliteetsest originaalõlist, sest kast ju ZF'i oma ning Hõbenooles kasutusel ZF'i enda õli, mis lihtsalt ei ole sellise juurdehindlusega): [img]http://riek.lagom.ee/pics/_data/i/upload/2019/03/06/20190306225123-8ca76852-me.png[/img] Peale õlivahetust toimib kast samamoodi hästi. Ainukese asjana on peale seda vahepeal käigukasti õli haisu salongi ajanud. Käisin ka Hõbenooles kurtmas - vaadati üle ning kõik kuiv, et ei aja kuskilt välja. [b]* Tarkvara uuendused: käigukast ja roolilatt @ 217 000 km / 03.2019 [/b] Käigukasti tarkvara uuendust tahtsin selle 7-8 käigu pendeldamise pärast proovida. Lisaks sai foorumist loetud ka roolilati tarkvara uuenduse kasust. Ehk sai lastud teha kaks kärbest ühe hoobiga. Mõlemal asjal oli uus tarkvara olemas ning nüüd auto peal. Hetkel toimib kõik väga hästi. Seda 7-8 pendeldamist pole ja kõik mõnus sujuv. :) [b]* Kütuseluugi lukustusmootor @ 217 000 km / 03.2019[/b] Tarkvarauuenduste käigus mainiti ka kütuseluugi lukustusmootori viga. Ma pidanud tankides vajutama puldilt uste avamise nuppu, mille järel saanud luuki avada (arvasin, et vb niisama keyless'ga äkki jääbki lukku ja harjusin sellega). Nad aga ütlesid, et see pidavat hullemaks minema ja ei pruugi üldse avaneda. Seega sai lastud ka see ära vahetada. ========================================================== Lisaks on järjepidevalt nahksisu hooldust saanud. Proovisin nüüd Audi pakutavat nahahooldusvahendite komplekti: [img]https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/143008260980_/Original-Audi-Accessories-Leather-Care-Kit-00A096372.jpg[/img] Pesula osas olen rahul Delta Plaza Värvilistega :) : [img]http://riek.lagom.ee/pics/upload/2019/03/06/20190306234047-0363ea35.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.2%
- SQL:
57.8%
]