Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: Dekken[/i] Need uued toyotad on väga tänapäevased tehnika poolest, kuid materjalide kvaliteedi poolest siiski odavama klassi autod, st õhukesed ja ''veidrad''. Samas vastupidavuse poolest peajagu üle, täiesti murevabad ja kindlad. [/quote] OT: Kui mõtled salongi leedvalgustust, nupust kävitust ja raadiot, mis oskab mp3-e mängida siis - jah. Muus osas ei ole ma sinuga päris nõus. Autode puhul võiks tehnika alla mahtuda ka mootor, käigukast, veermik ja hunnik muid innovatiivseid lahendusi. Jaapani tänapäevane tehnika on sisuliselt Sakslaste Berliini-müüri ajastu. LC on täiesti mõttetu tellis - väljanägemine, sisu, linaleumistmed, sõiduomadused, tehniline-, praktiline pool, jne jne. Sellise kubatuuriga diislist kätte saada 130 kW on eilne päev. Mulle meeldib näiteks kuidas konditsioneeri pumpa lülitatakse ja mootori pöördeid kõigutatakse. Selline lollus saadab ka kallima segmendi LC V8-t - tõsine tänapäeva tehnika. Kombaini heedri ja mullikate koplisse veoks selline tehnika isegi sobib. Kuigi tark ja paremal järjel põllumees võtab omale MB G seeria, sest seal on ka reaalselt tegemist tänapäeva tehnikaga. Töökindlust pole mõtet siia tuua - Salvo kelk on alati töökindlam võrreldes roolikelguga, kuna esimesel on pöörlevaid sõlmesid poole vähem :). Tojoota foorumit lugedes saab esimeselt leheküljelt aimu, et see murevaba jutt on paras linnalegend. Tsiteeriksin meeleldi Tojoota lehelt RAV4 hüüdlauset: "Võimas 2,5-liitrine mootor Hybrid Dynamic Force (A25A-FXS) ühendab ülisujuva sõidu ja suure võimsuse, samal ajal kui erk 2,0-liitrine otsepritsega bensiinimootor (M20A-FKS) pakub muljetavaldavat kiirendust ja märkimisväärset pöördemomenti." See üli-üli, muljetavaldav, erk ja superpluss haip on reaalselt 221Nm väänet, 8.1s 0-100 ja CVT kast. Viimasega ei saa isegi paadikäru koos paadiga Emajõest kätte. Teemaalgataja autole soovin igatahes kiiret paranemist. Julgen oletada, et esimesed meetrid C7ga jätavad koheselt unustustehõlma selle Dynamic Force üli-üli supermaasturi :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.4%
- SQL:
62.6%
]