Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Dekken[/i] [quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: Dekken[/i] Need uued toyotad on väga tänapäevased tehnika poolest, kuid materjalide kvaliteedi poolest siiski odavama klassi autod, st õhukesed ja ''veidrad''. Samas vastupidavuse poolest peajagu üle, täiesti murevabad ja kindlad. [/quote] OT: Kui mõtled salongi leedvalgustust, nupust kävitust ja raadiot, mis oskab mp3-e mängida siis - jah. Muus osas ei ole ma sinuga päris nõus. Autode puhul võiks tehnika alla mahtuda ka mootor, käigukast, veermik ja hunnik muid innovatiivseid lahendusi. Jaapani tänapäevane tehnika on sisuliselt Sakslaste Berliini-müüri ajastu. LC on täiesti mõttetu tellis - väljanägemine, sisu, linaleumistmed, sõiduomadused, tehniline-, praktiline pool, jne jne. Sellise kubatuuriga diislist kätte saada 130 kW on eilne päev. Mulle meeldib näiteks kuidas konditsioneeri pumpa lülitatakse ja mootori pöördeid kõigutatakse. Selline lollus saadab ka kallima segmendi LC V8-t - tõsine tänapäeva tehnika. Kombaini heedri ja mullikate koplisse veoks selline tehnika isegi sobib. Kuigi tark ja paremal järjel põllumees võtab omale MB G seeria, sest seal on ka reaalselt tegemist tänapäeva tehnikaga. Töökindlust pole mõtet siia tuua - Salvo kelk on alati töökindlam võrreldes roolikelguga, kuna esimesel on pöörlevaid sõlmesid poole vähem :). Tojoota foorumit lugedes saab esimeselt leheküljelt aimu, et see murevaba jutt on paras linnalegend. Tsiteeriksin meeleldi Tojoota lehelt RAV4 hüüdlauset: "Võimas 2,5-liitrine mootor Hybrid Dynamic Force (A25A-FXS) ühendab ülisujuva sõidu ja suure võimsuse, samal ajal kui erk 2,0-liitrine otsepritsega bensiinimootor (M20A-FKS) pakub muljetavaldavat kiirendust ja märkimisväärset pöördemomenti." See üli-üli, muljetavaldav, erk ja superpluss haip on reaalselt 221Nm väänet, 8.1s 0-100 ja CVT kast. Viimasega ei saa isegi paadikäru koos paadiga Emajõest kätte. Teemaalgataja autole soovin igatahes kiiret paranemist. Julgen oletada, et esimesed meetrid C7ga jätavad koheselt unustustehõlma selle Dynamic Force üli-üli supermaasturi :) [/quote] Ei tahaks solkida teise teemat, aga avaldan oma arvamuse. Mõtlesin pigem tehnika all reahoidjad, iseparkimine, adaptiivsed püsikad jms. Samas hübriidsüsteem on ka päris tore, linnas praktiliselt kogu aeg elektriga. Sõidsin mõnda aega 2019 täislaks Corollaga, jah mootor olematu, sõidutunnetus nagu vankris, ja salongi kvaliteet mjah, pole hullu aga samas päris see pole mis olla võiks, AGA kui nüüd võtta bang for your buck, siis ikka hea diil 28 tuhat ja igasugu vidinaid kamaluga. Sama raha eest saab Audilt mida? A3? manuaalina? Toyota on nagu need Xaomiid ja Huaveid, põhimõtteliselt sama mis iphone aga mitte päris. Keegi rääkis, pole kindel kas toyota müügimees või keegi teine, aga Toyotad jms säästuautod ju tehniliselt(tehnoloogialt) on 5+ aastat taga, oodatakse kuni sakslased ja muud arendajad katsetavad läbi, teevad innovatsiooni ja kui asi on lihtne ja odav, kopeeritakse järgi. Praegugi instagramis näen mingit Peugeoti reklaami- night vision! vau.... mitte sellesmõttes, et see midagi uut oleks aga Peugeot ja night vision.... aplaus. Kui nüüd aasialased teeksid oma autokesed vähe elavama mootoriga, siis poleks nagu küsimustki, eriti Eesti inimestele, kelle jaoks on isegi kasutatud rehvide ostmine täiesti normaalne. Samas eks ole näha 10 aasta pärast kui vastupidavad need tehnoloogiat täis toyotsid on. Võibolla ma vanaks jäänud või midagi muud muutnud aga varem ajas suu vahutama c7, d4 või g seeria bmwd jms aga nüüd on suht meh, teades seda, täiesti suvalisel hetkel pärast garantii aja lõppu või auto lihtsalt keset teed üles öelda ja piltlikult käe välja sirutada ja 4 kilo nõuda. Aga huvitav lugeda küll kuidas mõned mehed(ei pea silmas antud teemat) raatsivad 10-15 aastat vanale pillile aasta-kahega remondi alla käia 1x auto turuhinna. Mind selline autoomamine ei eruta. :-D :D:D;) ps: ärge arvake, et oman Toyotat, ega müü ka seda. Siiski 10 aastat vana nelirõngas, gaas põhja vajutades emotsioon hea aga siis pärast veakoogi lugeja taha pannes ja silmeees järgmist 500 eurist arvet nähes... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
52.1%
- SQL:
47.9%
]