Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Dekken[/i] [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Huvitav teemaarendus. Mul on kodus A7 BIT, A5 veidi ebatavalisemas komplekteerituses, väga edev vene rulett ja siis 19` Rav4. A7, A5 jne ei hakka siia kirjutama. Audimehed teavad kõik head ja halvad omadused. Nüüd see Toyota. Eesmärgiks igapäevane asjade ajamine(Maanteel, metsas, kaljude vahel, jms). Palju sõitu ka välismaal. Sõitsin Oktoobris uuena Elkest sellega välja ja täna 8000km ees. Hind 32K-> ..% kätte 28k. 2.0 bensukas ja CVT (10-speed). Nagu ka eelmise GEN 2.0 CVT mis mul kunagi oli, on ka see vaieldamatult VÄGA ebaökonoomne ja kehva dünaamikaga. 9L on keskmine ja enamus maanteed. Mootor ruigab nagu siga ja kast toimetab nagu purjus baarikülastaja. Samas, linnas ajab mul asja ära ja maanteel põhjagaasiga kannatab paarutada ka. Mingeid debiilseid adblusid, tahmafiltreid ja muid asju pole, mis metsas tuksi lähevad. Kere tumesinine ja 18`` veljed. Välimus 10 palli süsteemis annaks isegi 7. Tagaots on õudne, eest isegi kena. Ees bi-LED, taga ka muidugi LED. Piisavalt kõrge maastikul ja ronib hästi nagu ka eelmine GEN. Väga mürarikas, eriti tagant. Üllatusin ausaltöeldes, et uus sama mürarikas on. Muidu teel ei uju, roolida on okei ja pidurdab kenasti. Varustus(luxury plus): BI-LED, soojendusega esiklaas, Elektrilised tumendusega klapitavad peelid, ACC, roolisoojendus, nahk(vakstu)/alcantara must sisu (ootamatult viisakas), istmesoojendused, kompu, digidisplay, kliima, multirool, maastikuabid, kessy, EL-tagaluuk, konks. Käru vedades on see mootori ja kasti kombinatsioon veel kohutavam. Nagu purjus baarikülastaja oleks magama jäänud... Klapitavad istmed ja suur pagasiruum on hea boonus, saan kevadel 21 velgi muretult vedada, loodetavasti rehvidega koos. Kokku 10st pallist 6 annaksin küll julgelt. Oskan hinnata kallima otsa autot, aga samas ajan selle rav 4 oma asju küll meelsasti. Ma ei pea parklas kuhugi autot peitma, linnas mingite vanade peerude manöövreid ette aimama ega muretsema, kui kuskil on mingi defekt või jalamatid on natuke porised. A5/A7 kasutan hoopis teistmoodi ja naudin nende autode omamist ning puhtalt maja ees seismist. Nüüd Audiga seda ju võrrelda ei saa kuidagimoodi. Sama varustusega või ligilähedane q3/q5 kerib 40-60k peale lõdvalt. Siin lugejad pigem on paksema rahakotiga ning suudavad omale osta paremat toodet. Samas vaadates Talinna tänavale, kui populaarne on see ebadünaamiline ja bensiini sööv Rav 4... Mina pakun, et neid müüakse 2019-2020a ikka väga palju ja keskmise palgaga inimesele on see kindlasti väga hea ost. Garantiiperiood on pikk ja selle jooksul ei pea ühtegi senti lisaks kulutama liisingule ja kaskole. Usun, et see auto tuleb sama töökindel, kui oli eelmise põlve 2.0 BE. 2,5 diisel on täielik prügi, seda ma ei kommenteeri. [/quote] Nõus. Corolla 108kw oli küll vägagi öko numbri järgi 4.8 sajale keskmine pikaajaline. Audidega on tore, aga toyota on täpselt selline auto millega teistele autodele varuosade järgi minna, sest ise too ,,kunagi,, ei lagune. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
52.7%
- SQL:
47.3%
]