Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C6 Allroad - 2009 - Miilits22
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: miilits22[/i] Viskan ka mõned read oma kogemusega nüüd seoses selle vibraga, millest kirjutasin mõni aeg tagasi. Kuna igasugu kohad ja inimesed käisid masinat siit sealt üle, veljed sirgestamises, katsuti igasugu kohti ja endiselt keegi ei tuvastanud, milles asi, aga vihjasid kõik rehvidele. Sai siis lõpuks pinki aetud selle eesmärgiga, et vaadata seal ja jälgida liikumist. Sai tuvastatud rehvitehniku sõnul, et kaks ikka jumala peetis, kaks nii ja naa. Tõmbasin siis sammud rehvidiileri poole, kuna ostust oli möödas ca kuu. Lahked kutsuti töökotta ja ajame pinki. Pingiks oli mingi über hunter vms, mingi vastusurve rulliga masin. Pidi jumal teab mis ja kui täpselt lahti rääkima selle rehvi. Tehti kõik rattad pingis mingi soovituse järgi, ehk märge veljele ja rehvile. Siis teises pingis võesti rehv maha ja asetati vastavad märgid kokku, et tark pink arvas nii kõige parem. Vaatasin protsessi pealt, imelik oli, et kahele rattale pandi välisküljele 100 ja 110gr raskust. Ok, kogu jooks ülekäidud, et nüüd on jumala hea asi ja head teed. Tõmbasin oma tuntud lõikudele ja no mida värki. Ei kannata kuidagi auto olla enam, väristab roolis, keres, no igal pool. Kuna oli ajaga kiire, siis poolteist päeva liikusin nii, et paha hakkas. Siis lõpuks helistasin uuesti, et vibra ikka sees ja eelmisest tegemisest kasu polnud. Kutsuti tagasi. Kohale jõudes kästi kohe töökotta parkida ja automaatselt lennati ühe konkreetse ratta kallale. Küsisin, et mis värk on, mis teete. Vastuseks, et meil masin tuvastas eelmisel korral, et siin ongi kala rehvi parameetrid/väärtused kuskilt piiridest väljas ja vahetame selle kohe välja. Ok, mul tuju hea jne. kahju ainult, et esimesel korral saadi pingi info, aga siiski vaikselt oodati, et ehk unustan ja asi sobib ning ühendust ei võta, sest keegi ei rääkinud tulemustest, mis pink andis. Ühesõnaga uus rehv alla ja minema. Vaevu mnt jõudes oli ikka tunda vibra, võtsin veel tuttava lenksu, et proovi sa kuna omal vaikselt juba luulud asjad ning vb kujutan ette. Tegime ca 20km ringi ja ütles temagi, et asi jama ikka edasi. Ok, läksin tagasi. Siis juba pilgud rääkisid enda eest ja kindlasti mängis rolli tööpäeva lõpp. Aeti igast jama, et nende pink annab info, mida garantii vahetuseks jne vajalik, nemad midagi enam teha ei saa. Pika jonni ja vaidluse peale sain nii kaugele, et tulid veel ühe uue rehviga vastu ja anti mulle võimalus, et valin ise, millise välja vahetame. Peale mitut vaatlust ja kaalumist leidsime sobiliku. Toodi laost uus rehv, veljele ja fakk see lainetab hullemini, kui vana enne. Aeti jälle maha, laost uus. Jälle pingis lainetas. Veelkord uus laost, mis siis tundus nii enam vähem ja lasin peale panna. Kuna loo lõpuks ei ei viitsinud enam nendega seal vaielda siis nii jäi, et sain kaks uut rehvi. Aga siiski see kuradi vibra ära ei lõppenud, ikka kergelt sees. Ei jäänud enam muud üle, kui ostsin uue jooksu ja lasin alla panna. Nüüd võib rahule jääda, ning saan suht mõnusalt sõita. Mõne kohapealt nagu oleks midagi imelikkus, aga siin võta kinni, kas oma foobia juba või ons nendel kasutatud rehvidel miskit häda, aga sellist jama, mis enne uute barumitega oli, see puudub. Kõkkuvõtteks niipalju, et terve selle protsessi juures ei vaevunud rehvidiiler ise proovisõidule tulla ega probleemi tundma saama, vaid lihtsalt raiuvad oma seisukohta pingi tulemusele. Selline on parameetri vahemik, ning kui rehv seal sees nö rohelises tsoonis on asi nende jaoks korras. Mis sest, et rehv on selle väärtuse nö lõpus. Kogu krempli juures jäi silma, et kõik probleemsed rehvid olid 1119 dot. Need, mis algselt ostes ja need mis vahepeal laost välja vahetamiseks toodi.Uued kaks, millega jama enam polnud on 1018 dotiga. Rehvideks Barum bravuris 3 Müüja suhtlemine suht üleolev oma asjadega ja tunnistada, et tegemist tootja praagiga ei tahtud siiski lõpuni tunnistada. Vaikimisvannet ei andnud ja saan vabalt mainida, et antud firmaks Oru Äri, www.rehvivahetus.ee Iru-s. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C6 Allroad - 2009 - Miilits22
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
50.7%
- SQL:
49.3%
]