Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A7 S-line BiT 230kW - 2014 - Masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] [quote][i]Algselt postitas: Ott_S[/i] [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Jaanuaris on plaanis A5 ja A7 mõlemad korraga kastid lahti võtta ja kastihooldused ära teha. Loomulikult õlid ja filtrid on erinevad ning mõneti ka töötaktika, kuid lihtsam on korraga ette võtta. Muud asjad hetkel hoolt ei tundu vajavat. A5 kast on nüüd peale viimast hooldust 70000km sõitnud, A7 kasti osas info puudub, kuid ilmselt ei ole tehtud. Pihustid on korras ning kett ega muud sõlmeid ei häälitse ega tossa. [/quote] Nii huvi pärast, kas igapäevaselt tegeled autodega või lihtsalt mutrivõti püsib nii hästi käes et selline projeks kohe ette võtta? :D Samas kui kanal või tõstuk olemas ja teadmised olemas siis why not [/quote] Isiklikult ei ole vahet milline auto on. Usun, et Lamborghini või ferrari laialivõtmineon täpselt samasugune, kui sapaka. Koostamisloogika ja kooste on sarnane, nüanssidesse tuleb süveneda ja tööriistu peab olema. Inimestel on mingi kartlikus autode ja veel enam uute osas. Olen isaga garaasis kasvanud ning ratastega tehnika remont või pigem ehitus on mulle ülimalt südamelähedane. Kõik oskused olen isaga töökojas kõrval seistes omandanud ja temalt samm sammult õppinud. Eks mingil hetkel sai ise pusima hakatud ja asi veereb omal käel edasi. Alati on olnud olemas soe koht, kus oma ideid ellu viia ja proovida. Minu jaoks on see suur asi. Täpselt ei mäleta, aga esimesed projektiautod vist tulid 11-12 aastaselt. Äki 13-15 aastaselt juba sai raha kogumiseks liinibusse remonditud ja värvitud. Olen sinapeal nii elektroonika, elektri, mootori, kasti, kui veerevankri remondi, samuti ka keretööde ja autode värvimisega. Oma eelnevatel projektidel olen kerepaneelid, kandevosad ja põhjad ise vahetanud, eeltööd ja värvitööd ise teinud ning üsna hea kvaliteediga, kui tänaseks garaasis 12a tagasi tehtud autot näiteks vaatan. Huvitab ka majade ehitus ja nokitsemine, seega käed on otsas ja mõistus peas. Üldiselt ma autot kuhugi remonti ei vii ja varuosad otsin ka omal jõul kokku. Igapäevatööna tegelen muude asjadega, seega vabal ajal toimetan hobikorras meeleldi autode või maja ehitamisega. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A7 S-line BiT 230kW - 2014 - Masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.0%
- SQL:
61.0%
]