Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kassu[/i] [quote][i]Algselt postitas: rs156[/i] Mis te arvate, kas D4 faceliftil on sarnased probleemid müraga, v.a esikahvel ? St, et samuti arvatakse "Tehasest ei peaks olema ta sellisena välja tulnud" [/quote] Nii nõudlikke inimesi nagu mina ja Afp väga palju ei ole ma arvan :D Julgen pakkuda, et enamik inimestest seda "probleemi" ei märkaks. Kogu antud generatsiooni (C7/D4 jms) teemüra on minu hinnangul konkurentidega võrreldes liiga suur (olen nt. BMW F-seeriat põgusalt omanud ja oma tutvusringkonnas erinevate isenditega sõitnud nii BMW, Audi kui ka MB mudelivalikust). Paljudel puudub võrdlusmoment ning paljusid ei huvita (nt. keeratakse maanteel muusika valjemaks) - tuttav on nt. oma A7'ga väga rahul, kuigi ise möödab, et maanteel 20" rattaga on selle rehvimüra suurem kui tema elukaaslase paar aastat uuemal Avensisel (kes peab seda võrdlust imelikuks, siis teadmiseks, et A7'l pole aknaraame). Kui sa enda C7'ga oled rahul, siis FL D4 on tunduvalt parem, nii et ära selle pärast üldse pabista (ja kui tundub, et tahad enamat mürasummutuse valdkonnas, siis see on lihtsalt teostatav). Kolleegi FL 3.0 D4 19" rattaga ilma modifikatsioonideta maanteel pre FL 20" ratta [i]drone[/i]'i ei tee. Ei oska kommenteerida kuidas toll suurem ratas asja mõjutaks aga üldiselt FL' modifikatsioonid on tehtud põhjusega. Õnneks saab pre FL auto mitte liiga suurte pingutustega isegi paremaks kui stock FL. D4 vs C7 A6'st on esimene ikka tunduvalt "tummisem", olin ise juba peaaegu BiTD C7 ostmas aga peale A8'ga sõitmist muutsin meelt, kuigi single turbo ja BiTD võrdluses on viimase dünaamika hoopis teisest liigast. Prj, mis Ravolari töökvaliteeti mõjutab, siis tegin enne väga põhjaliku kodutöö ning sain ülipalju head tagasisidet :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D4 3.0TDI - 2013 - afp
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.3%
- SQL:
70.7%
]