Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 110+kw Quattro - 1995 - EnricoN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: EnricoN[/i] Vahepeal olen veidi tegelenud : Alla läksid [b]JOM madaldusvedrud[/b] All on ka uued amordid ees Bilstein ning taga KYB. Väga hea jäik sõita. Vastu kuskilt midagi ei käi. Kuigi taga vedrud võiks ikkagi mingid muud panna. Paigaldatud [b]2.5" Downpipe toru[/b] Manual boost controller eemaldatud ja vana N75 jäänuk asendatud töötava N75 klapiga. [b]Turbo imutoru. silikoon[/b] sinine. Mille otsas maf ning koonusfilter. Sellega koos tõstsin eelmise B5 pealt ka kuumatõkke seina ja põhja ümber siia autole. Samuti sai vahetatud [b]turbo koos kõikide kuuluvate tihenditega.[/b] Külge läks hetkel korralik kasutatud [b]K03-029[/b] (K03s) . Puhub 0.8bar ning hoiab ilusti ühtlaselt seda. Eelmine turbo tegi jubedat seahäält (labad käisid korpusesse) ning rõhk lainetas kõvasti. [img]https://www.upload.ee/image/12170144/20200818_133543.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170145/20200818_133553.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170153/20200819_002954.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170220/20200811_163321.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170221/20200811_193816.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170222/20200815_211737.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170265/20200815_212054.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170267/20200815_212317.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170268/20200815_212330.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170300/20200815_212339.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170152/received_650663678899319.jpeg[/img] Viskan siia vahele väikse võrdluse eelmistest vedrudest :D [img]https://www.upload.ee/image/12170378/20200814_201855.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/12170302/20200818_143730.jpg[/img] Juhitavus hea - täpne nüüd :cool: Uuendusteni. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 110+kw Quattro - 1995 - EnricoN
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
40.5%
- SQL:
59.5%
]