Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 110+kw Quattro - 1995 - EnricoN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: EnricoN[/i] [quote][i]Algselt postitas: siimuu[/i] 1. Kelle või mille kiip testajul peal oli? 2. Kas jätab veateate ka ajju maha? [/quote] Chip.ee, teise auto peal oli kenasti toimetanud. Algul jättis veakoodi Maximum boost exceeded vms MIL ON. Kuid siis see kadus ja enam ei tule Paar posti ülevalpool kirjas täpsemalt mis veakood oli. Kas asi selles ei või olla, et N75 voolikud ei ole mul päris 100% sama sise läbimööduga mis originaalis vaid väiksemad ning päris tuugalt tuli nad selle klapi külge suruda. Või ei ole sel vahet? Kuigi ma seda ise ei usu, et vahet on. Ja ainus asi mida veel proovida on teine MAF. Praeguse MAF'I näidud küll arvutiga vaadates paigas aga kahtlustama paneb see, et kohapeal seistes ja tühikäigul korra tuuri anda imbes 3000ni siis pöörded kukuvad alla mitte 900ni nagu peaks. Vaid kuskil 400 peale korraks. Siis 900ni, siis jälle 400-500 peale ja siis jääb 900 peale püsima. Kahtlustan et see seoses kõigega. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 110+kw Quattro - 1995 - EnricoN
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.4%
- SQL:
66.6%
]