Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 110+kw Quattro - 1995 - EnricoN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: EnricoN[/i] [quote][i]Algselt postitas: Brr[/i] Selles n75 on ikka rõhuga WG juhtimine. Külmakojast võetakse ja aktuaatorisse juhitakse. [/quote] Tahtsin vaid teada mis ta full boostiga teeb. Aga natukene paremaid uudiseid : Võtsin kogu kupatuse lahti turbo sissevõtust. (Imutoru, bypassi, N75 koos kõikide voolikutega jms) Vahetasin ära N75 voolikud silikoonide vastu. Panin uusi klambreid, puhastasin õhulugeja ning sisselaske temp anduri. Kõik kokku tagasi ning prooviringile. Oh üllatust. Boost kõigub vaid 0.2bar vahemikus ja korraks. Ehk siis kui näiteks 50ga sõita ning 3 käik gaas põhja lajatada, lööb 1.2bar - korra läheb 1 prale ning siis jääb 1.1 pidama. Tegin päris pika prooviringi ning nii ta sõitis koguaeg. Vahepeal lööb korraks 1.3 ka. Võib olla on see väike kõikumine tingitud ka ühest kahtlasest ühesuunaklapist mis pidurivaakuni vahel on. Selle kavatsen ka lähiajal ära vahetada. Ehk saab veel paremaks. Samuti tahaks asendada selle Forge diverter klapi millegiga. Aga olen juba täitsa rahul. Minek on hea ja seda väikest lainetamist pole reaalselt väga tunda ka. Vaakum -0.9 tühikäigul. Kuna ma nüüd kõik lahti võtsin siis täpset vastust ei oskagi öelda, et mis ta häda oli. Seda tean et suurim probleemi tekitaja oli õhulugeja. [img]https://www.upload.ee/image/12250365/20200908_231351.jpg[/img] Välismaa foorumitest lugedes tundub, et selline väike kõikumine on okei. Näiteks: "The boost spikes can be attributed to how much load is on the engine, and the ECU reacting to the interpretaion of the data it receives. Try this: in third gear at 4000 rpm floor it, and then try to floor it at 2000 rpm. At 2000 rpm the car knows it needs to get itself moving so it will request extra boost to do so. At 4k the car is moving well enough that it doesn't need that extra boost. You will notice the difference on your boost guage. It's a characteristic of our ecu tuning. It's not bad, that's just the way our cars are." Kuskile peale Youtube ka videosid üles laete? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 110+kw Quattro - 1995 - EnricoN
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.2%
- SQL:
64.8%
]