Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] 2300+kg jah. Et elektrimootori jôueelise vórreldes tavalise Turboga pisut neutraliseerib kaal ära. Samas S on üldiselt mudelirea tipp, täiuslikuma varustusega ja hoiab ehk tulevikus paremini hinda. Oskad öelda, kas tarkvara modifitseerimise seisukohast on hybriidi ja tavalise turbo osas vahet ka? [/quote] Ei oska. Ei tegele enam. Aga ma pakun, et bensukat saab järgi aidata ja elektriosa väga ei pruugi... Kunagi tegin Cayenne 3.0 hübriidi, siis seal sai küll natukene elektrimootorit peale keerata ja tegi täitsa 30nm-i rohkem see. Kaal ongi lihtsalt perse läinud selle viimase põlvkonnaga. Eelmine S8 ja RS6 olid sellised 1950-2050kg masinad. Uued on 2300+ ja Panamera ka. Kaal selline, nagu täiselektriautol, eks varsti ilmselt lähebki asi seda teed. Uus 4.0T on parem. Ei ole õhk-vesi süsteemi ja kõik on tootlikum. Teevad 800hp ligi kangemad variandid. Vanad tegid alla 700. Aga kaalu ja jõu vahe ongi täpselt sama neil... 15% rohkem jõudu ja 15% rohkem kaalu. Muide, mul tuttav müüs maha sellise ja ostis RS6-e asemele. Ütles, et talle see hübriid ei meeldinud, sest sisepõlemismootor on põhimõtteliselt külm kogu aeg ja siis lükkab suurema gaasivajutusega järgi kohe kõrgetele pööretele külma mootori. Arvas, et ei saa väga jätkusuutlik olla. Kas seal mingi tõsi taga, ei tea. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.3%
- SQL:
68.7%
]