Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: DonNiger[/i] Nonii, kaks kuud mõõdas ja lõpuks sain jälle sõitma. Rohkem seisis ajapuudusest asjaga tegeleda ja natuke ka tööriistade nappusest (nt keevitus). Aga enne väiksemad asjad, mis korda said: Parkimisandur ärkas ellu :o Seisis kuivas ja töötab jälle. Järelikult saab kusagilt vesi/sodi ligi - peab pistikud kriitilise pilduga üle vaatama. Tagaklaasi pesuri vooliku ühendus vasaku jala all - kes küll sellise plastühenduse välja mõtles :mad: Ei aita klambri pealepanek ega võta seda superliimid. Hetkel läks hermeetik ja kui see ka ei aita, peab üldse metallist ühenduse tegema (mille saaks klambriga kinni tõmmata). Ja siis turbo. Kui keegi veel kusagil foorumis kelgib, et turbo koodiga 03L 145 702 H sobib 1:1'le, võib talle vastu pead anda. Ümber läksid tegemisele: kinnitus kollektorile suka kinnitus lisatugi õli äravoolutoru vaakumklapi kinnitus EGR vahejahuti kinnitus filtrist tulev lõdvik Katti ei suutnud ajapuudusel vahele ära mahutada, seega läks otsetoru. Mõned leidsid ajutise lahenduse kuna elu tahab elamist ning masin sõitmist. Suvel kui eluaseme remont ehk läbi, saab sättida. Ehk siis ainukesed asjad, mis sobisid 1:1'le, olid õli pealevool (toru küll pidi natuke painutama) ja õhu lõdviku ots torbo külge (filtrist tulev). Oleks kusagil tõstukil olnud ja nina maas, oleks vist lihtsam olnud..... Sai esimesed 50 km ka maha sõidetud, enne seda tiksus ~2h ilma põhjakateteta puhtal lumel - ühtegi tilka maha ei kukkunud. Positiivne ka see, et mootori märki ekraanile ei tekkinud :D Turbo lag on üsna kehva - enne kui võim taha tuleb, läheb (ATM kasti süül) tükk aega. Tundub, et jõudu on (arvuti arvates), sest ka käiku ei taha alla vajutada. Kui aga põõrded jõuavad 2300 juurde, tuleb korralik jõud taha. Käsitsivahetusreziimil on nüüd D asendiga ikka vahe sees. Otsetoru annab ikka mürale tunda - salongi on kuulda traktorit. Tagant ei ole kuulmisel mingit vahet, sees olles aga on. Enne venitas kati raskus suka pikaks, nüüd otsetoruga ei taha kuidagi venida. Peab mingi variandiga tagumise püti taha tõmbama. Arvutit ei ole veel taha ühendanud, äkki homme aega. Muidugi oleks jube hea kui keegi targem viitsiks kõrval istuda sel ajal. [b]jyrisoo[/b] on vist Keila kandist pärit? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.4%
- SQL:
64.6%
]