Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: DonNiger[/i] Enne ei olnud vahet jah, endalegi tundus, et D oli kõige parem. Nüüd on loogilisem - D kõige uimasem, manual kõige kiirem. See lag tuleb turbo ehitusest. Kuumapoole ehitus on selline, et kui vaakumklapp kinni, juhitakse kõik gaasid turbiinist mõõda - ehk siis turbo praktiliselt seisab. Originaal vaakumklapis lisaks oli elektromagnet, mis aitas siibrit kiiremini liigutada - lõhkusin selle laiali kuna seda kasutad ei saanud ja tahtsin vana klapi tolle jala külge panna. Hiljem selgus, et pidi ikkagi täiesti uue kinituse tegema. :( Variant on kuumakoda natuke ringi teha - seal sees üks hülss, mille võiks lõhemaks teha või siis vaakumklappi niipalju peale keerata, et siiber natuke lahti. Aga enne peab arvuti taha panema ja vaatama, kas jääb õhust puudu või on see ainult minu "tunne". E: käisin poes ehitusmaterjali toomas ja panin korra ka juhtme taha. Mille järgi nm'me arvutatakse? http://static3.nagi.ee/i/p/712/22/17805587ffe746_o.jpg [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.8%
- SQL:
70.2%
]