Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Vanad Audid
»
Vanad Audid - üldine
»
Audi 100/200/5000/V8 omanikud C2 ja C3
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kerms[/i] [quote][i]Algselt postitas: N2hvits[/i] Küsimus et kuidas 2.3 100kw pritsepead ära surevad, kas paugust või aegamööda? Kas surevat pumpa annab veel turgutada, seda "reguleerides"? Sirvinud siin mõned teemad aga otsest vastust ei ole leidnud. Omal kohati kaob jõud ja ei lähe pöördesse(poob 4k peal kinni, gaas põhjas) samal ajal ka tühikäik kõigub naljakalt 700-1.4/2k. Vahest minutipärast jälle töötab nii nagu "peaks", külmalt jamab harvem aga vahel ikkagi tuleb ette. Puusadiagnosti teinud pole peale küttefiltri vahetuse(kapoti all). Plaanis on vahetada ka jagaja kaan(et ehk joppab). Nagu aru saate pole ise päris sinapeal masinatega, seega loodan mõistvat suhtumist ning puust ja punaseks näpunäiteid. Võite kirjutada postkasti. auto hiljuti soetatud [/quote] Olen enda omaga ka tükk aega jauranud, küll 2,2 10vt, aga kirjutan mis mul toimunud on. Esiteks oli ka tühikäik väga veider, kohati 1500-2000rpm jne, "tühikäigumootor" on mul kaks korda läbi olnud ja siis jääb pööre u. 3000 kanti kinni, selle viga ei olnud ühesõnaga. Siis hakkasin uurima throttle switchi, kui seisva mootoriga ise gaasiklappi lahti lükkad ja tagasi tühikäigu asendisse lased, siis peab seal lülitis klõps käima, kui ei, käi keerad poldid lahti ja liigutad lülitit. Minul hakkas peale seda ilusti kohapeal käima. Ja samas lülitis on ka wide open throttle switch, mis lülitub ala 3/4 gaasi vajutamisel, sellel klõpsu ei käi. Testriga saab vaadata, aga kui külmjoode, siis võib ära lollitada ikka. Ja neil lülititel pidavat kohe kindlasti olema külmjooted, kui just lähiajal uut pandud pole :D Teiseks, kütuse juhtrõhk, sümptomid olid: külmalt käivitamisel puterdamine ja kiirendamise ajal lahja segu ja õiget jõudu polnud. Juhtrõhku mõõdetakse pritsepea pealt keskmisest stutsist, panin kella sinna vahele ja külmalt käima. Üle 6bari röhku, halb. Külmalt peab olema ~1,5 ja mõne minutiga peab tõusma ~3,5 peale. Probleemi põhjustajaks warm-up valve, teine külge ja asi ilus jälle. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Vanad Audid
»
Vanad Audid - üldine
»
Audi 100/200/5000/V8 omanikud C2 ja C3
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.9%
- SQL:
70.1%
]