Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
damc

 postitati 18.11.19 20:16
Mul peaagu täpselt sama asi.
Suvel kui selline +20 ja peale siis pole probleemi aga muidu pole vahet kas on +10 või -10 siis ketrab ikka päris pikalt. Sai ka kett vahetatud ja kõik uued pihustid aga see pikk käivitus hakkas pihta peale kütusefiltri vahetust.
Lõpuks kui ise hakkasin vaatama siis oli keegi services selle filtri küljes oleva tagasivoolu klapi ära lõhkunud ja katkise sinna otsa ikkagi pannud vana klambriga. Vooliku klamber oli üldse lahti jäetud.
Vahetasin selle ära algul mingi odava B osa vastu. See oli sama saast nagu katkine ja hiljem natuke kallima vastu. Nädal aega käivitus ilusti aga siis hakkas uuesti sama asi pihta. Võimalik,et kuskil seal peenikestes plastik torudes on selle vana lõhutud klapi murtud jupid sees või siis vajub ikka kuskilt mujalt küte alla.
Kui käima ära panna ja seisab näiteks 3-4h siis pole mingit muret. Käivitub koheselt. Nii kui öö aega ära seisab on nali tagasi. Pika ketramise peale käima läheb siis viskab korraliku valge tossupahmaka välja. Tutikas 110 varta aku midagi paremaks ei muutnud. Proovisin eelsüüteküünalde relee uue panna. Küünaldest 1 silinder veel vahetamata. Kuigi olulist vahet käivitusel +10 kraadiga sellega polnud kui ainult 6 silindrist 1 küünal töötas. Hetkel olen loobunud ja arvan,et ikkagi kütte viga.
Mattisson

 postitati 18.11.19 16:53
See aku peaks ikka õige olema sellele autole (ise vist aastake tagasi otsisin uut ja just soovitati seda AGM akut).
tamm20

 postitati 16.11.19 14:09
See juba eelmisest omanikust saadik ehk päris ammu ja vooluga pole viperusi olnud, väljaarvatud see häirivalt pikem käivitus.
Soyer

 postitati 16.11.19 12:52
Akusid sobib sinna erinevaid ja see agm on ka õige kui vastavalt kodeeritud.
tamm20

 postitati 16.11.19 11:16
Tänud vastamast! Võibolla tasuks tõesti aku ära vahetada, aku kuskil 4-5 aastat vana. Aga kõige imelikum on see, et vist on vale aku peal. Peal hetkel Varta 95Ah AGM aku aga nõutud on ju 110ah.
Soyer

 postitati 14.11.19 18:29
Ma sellest videost näen et käivitamise hetkel on pingelang päris korralik et kellade bloki tõmbab pimedaks. Alusta sellest.
tamm20

 postitati 14.11.19 13:42
Tere, mure nimelt järgmine, hommikuti käivitades on käivitus kuidagi häirivalt pikk, see viga olnud juba 50000km, oli enne kettide vahetust ja on ka nüüd. Ketid vahetatud 30000km koos 6pihustiga. Pole vahet kas väljas soe või külm. Selline tunne nagu kütus vajuks ööga alla. Kui käima läheb siis hiljem pole enam mingit probleemi peale järgmist hommikut. Minek on väga hea. Mingeid veakoode pole visanud. Video ka siia juurde. Kas see on normaalne või peaks ikka midagi tegema?

https://www.upload.ee/files/10723512/trim.E9E34D4F-9DD5-41EF-8517-ED34C9CE67FD.MOV.html

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]