Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 26.11.19 12:35
Kastiga vaevalt, et midagi juhtus, kaua ta sul seal ikka veeres siis, mõnesajad meetrid ehk. Kasti õlipump jäi seisma, aga ega ta sekundiga kuivaks ei jää.

N-peal võib seisva mootoriga automaati isegi pukseerida (kuni 40km/h vist) ja mingit lühemat maad, ei juhtu nendega midagi.

Teine asi on muidugi see mootori kokkujooksmine. Ega need ka naljalt ikka töölepingut ei lõpeta, seal peab mingi klapijuhtimise teema/elekter lülitati välja/vett polnud juba pikka aega sees olema.

.
Romula993

 postitati 25.11.19 22:55
Tere, nimelt juhtus selline õnnetu lugu et keset sõitu jooksis mootor kokku, 70 alas üks hetk käis üks plaks ja auto veeres lihtsalt kuni seismajäämiseni. Miks juhtus ei tea täpselt, igatahes mootor ringi ei käi. Küsimus selline, kas see automaatkastile ka liiga tegi? Ise autode kohapealt üsna võhik ja enne kui "uue" mootori laseks peale panna uuriks kas selline asi võis kasti ka tuksi keerata?
Autoks 2004a. Audi A4 B6 3.0 bens automaat quattro

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]