Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Unisol58

 postitati 14.01.20 19:43
Enda masinal õli vahetades olen saanud maximaalselt kätte samast mootorist 7.4L
8.2 liitrit peale valades ei imesta, et õli liiga palju sisse sai. Filtri võib täis valada küll, kuid selle arvelt peab vähem sisse kallama.
maikl369

 postitati 14.01.20 14:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Ormes_O
Küsiks juba pigem ka palju õli siia mootorisse läks 3,0 176kw
,enda arust läks nagu 8,2. õlifilri valasin ka täis jne äkki oli see viga.
Ühest autopoest õeldi et ära vala filtrit,et siis näitabki rohkem.

Nomaitea...
Se 8.2 liitrit on nagu kirjas jah aga to on mõeldud täiesti kuivale mootorile vist. Sa ei sa teda iial tilgatuks.
Mina ostsin kokku 10liitrit õli ja järgi jäi umbes 2.8liitrit õli. Seega 7.2 sai minul sisse. Varras täpselt maximumi piiril.
Sõbra A4 oli samuti 7.2liitrit sisse ja mmi näitas maximumi. Tal varrast pole.
Kui sa valasid ise mootorisse 8.2liitrit ja veel filtrikorpusesse liiter/liitreid siis on sul ilmselgelt liiga palju sees. Siis jutt juba õige, et käigukasti õlinorm on mootoris :D
KsenoonE

 postitati 14.01.20 01:47
ainult plekist filtrisse valatakse õli, pole näinud et keegi paberfiltrit täidaks :D
Õlifiltrisse ei mahu midagi ja see ei teeks ka midagi - kui sa just 1-2l sinna sisse ei surunud :D

Proovi mitu korda varrast sisse-välja ja tee pilti tasemest
Ormes_O

 postitati 13.01.20 19:57
Küsiks juba pigem ka palju õli siia mootorisse läks 3,0 176kw
,enda arust läks nagu 8,2. õlifilri valasin ka täis jne äkki oli see viga.
Ühest autopoest õeldi et ära vala filtrit,et siis näitabki rohkem.
Raika

 postitati 13.01.20 15:22
Esimese-teise korraga ei saa jah tõest tulemust. Tavaliselt olen varda välja tõmmanud ja lasknud lihtsalt ilma vardata torul tühjemaks valguda mõned minutid. Peale seda saab varda ühe poole pealt juba midagi näha. Teine pool mis ilmselt vastu toru seina nühib on jätkuvalt täies pikkuses õline.
Jann

 postitati 13.01.20 14:27
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Selle C6 vardaga ongi üks suur peavalu õige tase välja lugeda. Vaatad, puhastad varda nii 5-6 korda, siis peaks õige taseme enam-vähem ära nägema.
Nähtud sedagi, kus kast on kuivale niristatud ja mootorisse topelt norm sisse valatud, siin vast seda pole, kuna auto sõidab..


Kas C6 kastil on õlivarras?


Loomulikult mitte, lihtsalt aetakse segamini kasti ja mootori õlivannid. Kast lasti alt kuivale ja mootorisse tuimalt vanale õlile uus otsa.
VIP

 postitati 13.01.20 14:12
Mul peres 3 x C6 V6TDI. Kahel pole mingit anomaaliat õlivardaga - iga kord vardalt loetav normaalne õli tase. Aga ühel näitab kord nii ja kord naa. Algul mõtlesin ka, et DPF põletustest üle normi läinud, aga ei - mitu korda mõõtes õnnestub saada normaalne näit ka. Mõni kord ka esimese-teise korraga, aga enamasti tuleb vardaga ikka 5-10 korda surkida.
Ormes_O

 postitati 13.01.20 12:18
Peale tõõd vaatan ,aga aiman ,et midagi on selle õlivarda toruga,sest see läks ikka nii haige nurga alt .
Proovin ka nii et vardatorule voolik otsa ja õrnalt õhuga lasta et toru tühjaks saada õlist ehk nii näeb.
quattrodiisel

 postitati 13.01.20 11:44
Ei.
sigaelmar

 postitati 13.01.20 11:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Selle C6 vardaga ongi üks suur peavalu õige tase välja lugeda. Vaatad, puhastad varda nii 5-6 korda, siis peaks õige taseme enam-vähem ära nägema.
Nähtud sedagi, kus kast on kuivale niristatud ja mootorisse topelt norm sisse valatud, siin vast seda pole, kuna auto sõidab..


Kas C6 kastil on õlivarras?
sigaelmar

 postitati 13.01.20 11:34
Hommikul enne esimest käivitus tõmba varras välja, tee lapiga korralikult puhtaks, pista uuesti sisse, tõmba välja ja tee meile pilt mõlemast varda küljest. Saame näha kui üleni õline see on.
Jann

 postitati 13.01.20 11:32
Selle C6 vardaga ongi üks suur peavalu õige tase välja lugeda. Vaatad, puhastad varda nii 5-6 korda, siis peaks õige taseme enam-vähem ära nägema.
Nähtud sedagi, kus kast on kuivale niristatud ja mootorisse topelt norm sisse valatud, siin vast seda pole, kuna auto sõidab..
Typhome

 postitati 13.01.20 10:51
Particulate filter c6
Lõhnab ikka tahmafiltri järgi.
Ormes_O

 postitati 13.01.20 10:16
Vaatan ehk natuke õli välja lasta ,et mis siis muutub.
Kuigi teisel autol samamoodi nii et õlivarda toru on nii käänuga ja ei saa tasemest aru.
prj

 postitati 13.01.20 10:05
Alustada tuleks sellest, et kas seal on reaalselt mitu normi sees või mitte.
Kui on reaalselt mitu normi, siis ilmselt põletab dpfi kogu aeg, diisel õliga pooleks ja edasi sõitmine tähendab peatset mootori vahetust.
Ormes_O

 postitati 13.01.20 09:33
Tere
Ehk keegi kogenud sarnast asja.Auto ostsin siis oli täpselt sama teema.Nimelt kui tahan vaatada mootoriõli taset õlivardast ,siis see endiselt üleni õline.
Ehk siis võtan varda välja,pühin varda puhtaks,lükkan varda sisse ja välja tõmmates ikka üleni õliga.
Varras läheb maru kaarega kah sisse,õli alles vahetasin siis sai tase paika .
Autoks a6 c6 3,0 176

Või lasta õli natu välja?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.9% - SQL: 47.1%]