Kakkusin maha, otsustasin plastiku rappimise kasuks.
Radikad igatahes puhtad ja nüüd vaja torumeest mängima hakata. Kahe kraaniga peaks vist hakkama saama?
Ühendaks radikad järjest, esimese radika sisendi ette paneks kraani et vajadusel ring takistada/peatada.
Ja sisse/väljavoolu ühendaks ss kraaniga et radika voolu sulgedes saaks ringi taastada?
Kõlab nagu palju jauramist aga hea meelega teeks pigem porri kui hakkaks mingit pumpa otsima kalli raha eest.
Mu omal kruvipead pms siledaks roostetanud ja keerasin paljud pigem endale sisse mitte lahti.
N2hvits
postitati 20.01.22 23:25
Kas mõni aretaja oskaks jagada infot sel teemal?
Ise ostsin masina selle veaga, masin aastaid seisnud ja olen
üsna kindel et pumba klapid on kinni/umbes sest mingit häält sealt ei tule ning eelmine omanik igast pesusi teinud ja õhuklappe näppind.
Hakkasin lammutama, jõudsin kliimaradikani ning sain aru et sinna ligipääsuga läheb raskemaks kui arvasin. Hämmastav kui lihtne on a8 vs a6 puhuri
vahetus.
Kuidas teie toimind olete?
Mis oleks tulemus kui õhutite asemele panna üleminekud ja need vedada kõrvalistuja radikasse, oleks saun kõrvalistujal ja juhil ikka jahe, -kas
esiklaasile soe jõuaks?
Või lõikan selle plastiku puru ja loodan uue pumba leida/üritan taastada?
Ühendan mõlemad radikad otse ringi? Kas rööbiti v jadasse?
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]